سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 21881

فعالیت 203 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از فعالیت 203 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و هشت مرکز دولتی در این استان خبر داد.
فعالیت 203 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در قم
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا با بیان اینکه ۲۰۳ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان قم فعال هستند، گفت: در سال ۹۲ در آموزشگاه‌های آزاد استان، هزار و ۷۷۸ دوره آموزشی دایر شده که در هزار و ۴۸۸ دوره کارآموزان ثبت نام کرده و مشغول به آموزش شده‌اند.

وی بیان کرد: فنی و حرفه ای در مراکز ثابت دولتی، ندامتگاه‌ها، دانشگاه‌ها، روستاها، تیم‌های سیار، پادگان‌ها و غیره نیز در حال ارائه آموزشهای مورد نیاز است و برنامه جامعی برای سال ۹۳ را ترسیم کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم گفت: طی سال گذشته ۴۶۸ مورد بازرسی از روند فعالیت آموزشگاه‌های آزاد به عمل آمده است.

وی بیان کرد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای توسط بخش خصوصی و با کسب مجوز از سازمان و بر اساس استانداردهای مهارت آموزش و شهریه مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تامین عوامل آموزشی واجد شرایط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام می‌‌کنند.

وی در خصوص مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی افزود: هشت مرکز دولتی در قم فعال هستند که شامل سه مرکز خواهران مرکز شماره سه انقلاب، مرکز شماره ۲ حضرت معصومه(س) در خیابان باجک و مرکز امام رضا(ع) در پردیسان و یک مرکز دو منظوره نبوت در انتهای نیروگاه و چهار مرکز برادران می شود.

عطارنیا در خصوص صدور مجوز تاسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد افزود: برای تاسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد از مرحله صدور پروانه تأسیس تا مرحله مدیریت اعمال نظر با فنی و حرفه‌ای است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvoe8.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما