شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 22083
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسان:

امسال باید در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی دولت خوش بدرخشد

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسان گفت: دولت سالی پر مشغله و خطیر را در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاست خارجی پیش رو دارد که امیدواریم در این عرصه‌ها با همکاری مردم و دولت با موفقیت گام برداریم.
امسال باید در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی دولت خوش بدرخشد
به گزارش قم نیوز، محمد رضا باهنر امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های جامعه اسلامی مهندسان اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسان بیش از ۲۰ سال است تاسیس شده است که در مسائل سیاسی و فرهنگی با جامعه روحانیت و مراجع و حوزه‌های علمیه همکاری می‌کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسان افزود: جامعه اسلامی مهندسان کارهای سیاسی خود را با حوزه‌های علمیه، ولایت و مراجع هماهنگ می‌کند و همواره نیز از نظریات آن‌ها بهره‌مند شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، عنوان کرد: دولت سالی پر مشغله و خطیر را در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاست خارجی پیش رو دارد و امیدواریم در این عرصه‌ها با همکاری مردم و دولت با موفقیت گام برداریم.

باهنر خاطرنشان کرد: مردم نگران اشتغال و تولید هستند که گفت‌و‌گو‌های خارجی و مذاکراتی که دولت و تیم دیپلماسی انجام می‌دهد، نیز حساسیست‌های زیادی را در جامعه ایجاد کرده است که ما دولت را به شرط اعتدال و خرد ورزی و پافشاری بر ارزش‌های اصیل انقلاب و اسلام با تمام توان حمایت می‌کنیم که این امر یکی از وظایف مجلس است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcex78w.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما