دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 22197

هنرمندان قم در صحنه تئاتر کشور حضور چشمگیری دارند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از حضور چشمگیر هنرمندان قم در صحنه تئاتر کشور در سال‌جاری خبر داد.
هنرمندان قم در صحنه تئاتر کشور حضور چشمگیری دارند
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموعه‌ اجراهای نمایشی ۶ ماهه اول سال ۹۳ سه اجرا به هنرمندان موفق قم اختصاص دارد.

وی ادامه داد: اجرای اول نمایش رضا به کارگردانی جابر رمضانی است که در کارگاه نمایش تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: جابر رمضانی از کارگردانان جوان تئاتر است که در سال‌های اخیر با کارهای موفق خود توانسته است در تئاتر کشور بدرخشد.

حجتی در خصوص اجرای دوم هنرمندان قمی گفت: نمایش دوم هنرمندان قمی در مردادماه سال‌جاری در سالن قشقایی تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت و در این اجرا هنردوستان شاهد اجرای نمایش یک کلیک کوچولو به کارگردانی احمد سلیمانی خواهند بود.

وی پویایی و نگاه نو به تئاتر و مسائل اجتماعی و فرهنگی پیرامون آن را از ویژگی‌های آثار احمد سلیمانی از هنرمندان موفق قمی دانست.

حجتی در توضیح اجرای سوم هنرمندان قمی در مجموعه تئاتر شهر اظهار کرد: این اجرا متعلق است به نمایش طوبی به کارگردانی محسن حسن‌زاده که با موضوع جغرافیای فرهنگی استان قم بوده که در سال ۹۲ جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: این نمایش شهریورماه امسال در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca06nu.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما