دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 22201

خدابنده لو ملی پوش شد، نجفی با تیم ملی وداع کرد

قم نيوز : قم نیوز:در دور انتخابی تیم ملی ووشو برای اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی، مرتضی خدا بنده لو ملی پوش شد و اما امیر نجفی با تیم ملی و حضور در بازی‌های آسیایی وداع کرد.
خدابنده لو ملی پوش شد، نجفی با تیم ملی وداع کرد
به گزارش قم نیوز، در حالی که هیئت ووشو استان قم امیدوار بود حداقل ۲ نماینده در ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی داشته باشد اما به یک نماینده احتمالی بسنده کرد.

مرتضی خدا بنده لو ووشوکار قمی در دور انتخابی تیم ملی ووشو برای اعزام به مسابقات آسیایی در بخش ساندا و در وزن ۵۶ کیلوگرم به مقام سوم رسید تا در ترکیب ۳ نفره تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی قرار گیرد.

البته با این وجود هنوز مشخص نیست خدا بنده لو در بازی‌های آسیایی شرکت کند زیرا در این وزن تنها یک ووشوکار به اینچئون می‌رود و ۲ ورزشکار دیگر یکی در مسابقات قهرمانی جهان و دیگر در مسابقات آسیایی ووشو شرکت می‌کنند.

امیر نجفی ورزشکار قمی و نایب قهرمان ووشو جوانان جهان، در دور انتخابی تیم ملی ووشو موفق به کسب سهمیه حضور در تیم ملی در وزن خود نشد چنان که وی در نخستین مسابقه انتخابی برابر حریف خود به برتری رسید اما در دومین مسابقه با فاصله حدود ۱۰ دقیقه نسبت به مسابقه نخست، نجفی برابر حریف خود که در ۴ دور مسابقات جهانی مدال گرفته بود شکست خورد و شانس حضور در بازی‌های آسیایی را از دست داد.

در پایان دور انتخابی و در بخش ساندا، مرتضی خدا بنده لو ووشوکار قمی در وزن ۵۶ کیلوگرم با ۳ رقیب خود شامل علی بختیاری، اکبر محمد‌زاده و افشین سلیمی رقابت می‌کند.

نفرات دعوت شده تمرینات خود را زیر نظر حسین اوجاقی به عنوان سرمربی بخش ساندا، رامین موحدنیا به عنوان مربی بخش ساندا و توحید اسدیان به عنوان سرمربی بخش تالو برگزار می‌کنند و این اردو جهت آماده سازی تیم ملی ووشوی ایران در دو بخش ساندا و تالو برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqx9x.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما