دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 22220
معاون فرهنگی سپاه قم خبر داد

برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۵ خرداد در ۶۰ مسجد سطح شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قم گفت: در ۶۰ مسجد شهر قم و ۵۰ ‏مسجد روستاهای استان، برنامه‌های محوری ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۵ خرداد در ۶۰ مسجد سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز، اکبر بختیاری صبح امروزدر جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد، با اشاره برگزاری بزرگداشت سالگردامام خمینی (ره) در تمامی شهر‌ها اظهار کرد: برنامه‌های و مراسم‌های ویژه ۱۴ و ۱۵ خرداد باید در همه بخش‌ها و شهرهای قم و پردیسان برگزار شود زیرا که تمامی مردم قم علاقمند به حضور در این مراسم هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قم افزود: با توجه به نام گذاری امسال با عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی باید از مفاهیم وصیت نامه امام خمینی (ره) استفاده و بهره برد زیرا که یکی از اقدامات مناسب در محور فرهنگی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه است.

وی با اشاره به هماهنگی ادارات و نهاد‌ها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و نباید ادارات و سازمان‌ها خود اقدام به برگزاری مراسمی کنند.

بختیاری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهر قم شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان است که پس از زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) به شهر قم سفر می‌کنند مناسب است که ایستگاه‌های فرهنگی مانند شهرک معارفی که در ایام نوروز در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شده بود در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز برگزار شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قم با اشاره به برگزاری مسابقات در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد عنوان کرد: یکی از اقدامات مناسب در این ایام برگزاری مسابقات با همکاری صدا و سیما و سازمان‌ها است که می‌تواند با موضوع وصیت نامه امام خمینی و قرآنی برگزار شود.

وی تصریح کرد: توزیع وصیت نامه امام خمینی (ره) به صورت نرم افزاری و یا بروشور اقدام مناسبی است زیرا که بسیاری از جوانان از نظریات و دیدگاه‌های امام خمینی (ره) آشنایی ندارند که به این وسیله می‌توانند از نظریات ایشان آگاهی کسب کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvini.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما