سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 22236

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی ویژه بانوان از سوی مدیریت شهری

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی ویژه بانوان در مناسبت‌های مختلف از سوی مدیریت شهری قم خبر داد.
اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی ویژه بانوان از سوی مدیریت شهری
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار شهدای قم که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر برگزار شد با بیان این‌که در این روز مجموعه مدیریت شهری قم به صورت نمادین بر سر مزار مادران شهیده و مادران شهدا حاضر شدند، گفت: این مراسم برای نخستین بار است که در استان انجام می‌شود و توفیق این کار نصیب مدیریت شهری قم شد که بر سر مزار مادران شهید حاضر شوند و این روز را تبریک بگویند.

وی با بیان این‌که مادران شهید در واقع سرداران ایثار، محبت و گذشت هستند، عنوان کرد: حضور در این مکان تجدید میثاق با مقام والای شهدا و مادران شهید است و ان‌شاء‌الله بتوانیم رهرو راه شهیدان باشیم و در عرصه مدیریت شهری کاری انجام دهیم که مدیون شهدا و ایثار و گذشت مادران شهید نباشیم.

معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم با اشاره به اقداماتی که شهرداری در سال ۹۳ مخصوص بانوان انجام می‌دهد، افزود: اقداماتی که در سال ۹۳ پیش‌بینی کردیم در زمینه مسائل فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری و بوستان‌های ویژه بانوان است و همچنین در مناسبت‌های فرهنگی برنامه‌های ویژه بانوان در دست اقدام است که ان‌شاء‌الله با همکاری پرسنل شهرداری در سال ۹۳ اجرایی می‌شود.

وی با بیان این‌که به مناسبت روز مادر برای همکاران زن شاغل در شهرداری هدایایی در نظر گرفته شده است، گفت: مراسمی برای تقدیر و قدردانی از همسران کارکنان و همکاران خانم شاغل که در قسمت‌های مختلف مناطق هشت‌گانه شهرداری مشغول خدمت رسانی هستند به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepw8w.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما