سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 22250

حاضرم فرزندم هزار بار دیگر جان خود را در راه ولایت فقیه فدا کند

قم نيوز : قم نیوز:مادر شهیدشفیعی گفت: محمدرضا تابع ولایت فقیه بود من او را فدای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب کرده‌ام، اگر او بازهم به این جهان برگردد حاضرم هزار بار دیگر در راه حفظ ولایت فقیه جان دهد.
حاضرم فرزندم هزار بار دیگر جان خود را در راه ولایت فقیه فدا کند
به گزارش قم نیوز، مادر شهید محمدرضا شفیعی با اشاره به علت سالم ماندن جنازه شهید شفیعی بعد از ۱۶ سال، اظهار کرد: محمد رضا همیشه با وضو بود و از یاد خدا غافل نبود، اشکی که هر روز موقع خواندن زیارت عاشورا از چشمانش جاری بود ضامن سلامت جسدش بود.

وی با اشاره به سلامت جسد شهید شفیعی علیرغم این که سه ماه زیر نور آفتاب مانده و حتی دولت عراق نیز در صدد آسیب رساندن به جسد با اسید و آهک بوده است، افزود: جسد محمد رضا از گزند نور خورشید، اسید و آهک محفوظ ماند زیرا نماز اول وقت را ترک نمی‌کرد و اهتمام جدی به نماز شب داشت، دائماً با وضو بود و مداومت بر غسل جمعه داشت، هیچوقت زیارت عاشورایش ترک نمی‌شد،به امام زمان (عج) ارادت خاصّی داشت وقتی که قم بود به رفتن به مسجد جمکران مبادرت می ورزید.

مادر شهید شفیعی با تاکید به اینکه از شهادت محمدرضا هرگز ناراحت نشده است، تصریح کرد: محمدرضا هدیه‌ای کوچک به پیشگاه خداوند متعال است که امیدوارم خداوند این هدیه را پذیرا باشد؛ شهادت افتخار بزرگی برای محمدرضا است و من هرگز از شهادت او ناراحت نشده‌ام.

وی با بیان ولایتمداری شهید شفیعی، تاکید کرد: محمدرضا تابع ولایت فقیه بود و من او را فدای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب کرده‌ام، اگر محمدرضا بازهم به این جهان برگردد حاضرم هزار بار دیگر در راه حفظ ولایت فقیه جان دهد.

مادر شهید شفیعی با اشاره به توصیه‌هایی برای نسل جوانان، عنوان کرد: همه جوانان باید یاد خدا را دل‌ها نگه دارند، پشتیبان ولایت فقیه و حافظ خون شهدا باشند، جوان اگر با خدا باشد خیر دنیا و آخرت نصیبش می‌شود.

مادرشهید شفیعی با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه این شهید، خاطرنشان کرد: محمد رضا به حجاب توجه ویژه‌ای داشت و همیشه و در همه حال دختران و زنان را به حفظ حجاب و عفت توصیه می‌کرد، اگر زنان حجاب داشته باشند بیشتر آسیب‌های و مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcawunu.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما