سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 22258

آموزش مسائل دینی از مهم‌ترین برنامه های آموزش و پرورش قم است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت: آموزش به مسائل دینی از جمله آموزش نماز و شناخت اهل بیت (ع) از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش قم است.
آموزش مسائل دینی از مهم‌ترین برنامه های آموزش و پرورش قم است
به گزارش قم نیوز، حمید رضا دژاگام صبح امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش اظهار کرد: ۲۱۸ هزار دانش آموز در حال تحصیل در قم هستند که این در حالی است که استان قم با سه بخش در برخی از بخش‌ها تعداد دانش آموزان اندک است.

مدیر کل آموزش و پرورش قم افزود: به عنوان مدیر در یکی از دبیرستان‌ها سال‌ها در آموزش و پرورش فعالیت کرده‌ام که پس از انتصاب بنده در این سمت برنامه‌های متنوعی داریم که در این میان یکی از برنامه‌های ویژه تربیت صحیح دانش آموزان در مدارس است که با عملی شدن آن باری از دوش خانواده‌ها بر داشته می‌شود زیرا که دانش آموزان بیش از نیمی از ساعات خود را در مدارس می‌گذراندد.

وی با اشاره به برنامه‌های مذهبی آموزش و پرورش قم عنوان کرد: آموزش به مسائل دینی از جمله آموزش نماز و شناخت اهل بیت (ع) از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش قم است که سعی داریم با توجه به مشکلاتی که در جامعه مشاهده می‌شود سعی داریم تا آموزش‌های لازم در رابطه با احترام دانش آموزان به پدر و مادر‌هایشان را در برنامه‌های جدی آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

دژاگام خاطر نشان کرد: تقویت بنیه علمی در دانش آموزان یکی از نکات پر اهمیت در آموزش و پرورش است که سعی داریم تا دانش آموزان تنها درس خواندن خود را به شب‌های امتحانات موکول نکنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcivrar.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما