سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 22275

انقلاب اسلامی مدیون حماسه آفرینی‌های سپاه است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: خدمات کم نظیر و بعضاً بی‌نظیر در بحث تأمین امنیت و افتخار آفرینی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در حوزه خدمت‌رسانی نشان می دهد که انقلاب اسلامی مدیون حماسه آفرینی های سپاه است.
انقلاب اسلامی مدیون حماسه آفرینی‌های سپاه است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، احمد حسینی با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این روز سالروز تأسیس نهاد مقدسی است که به همراه سایر نیروهای مسلح، اقتدار، استقلال، عظمت و سرافرازی را برای انقلاب، ملت و کشور ما به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به کلام حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» بیان کرد: این سخن ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی اهمیت بیش از پیش سپاه را تداعی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در بیان وجه دیگر اهمیت سپاه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مقدسی است که پاسدار و حافظ دستاوردهای انقلاب بوده و در طراز انقلاب ایفای نقش می‌کند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس تاکنون اظهار کرد: سپاه توانسته ماموریت‌های محوله را به شایستگی به انجام رساند و خداوند را به سبب انجام این رسالت خطیر شاکریم.

حسینی با برشمردن بخشی از خدمات ارزشمند سپاه گفت: خدمات کم نظیر و بعضاً بی‌نظیر در بحث تأمین امنیت و افتخار آفرینی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در حوزه خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و سازندگی تنها بخشی از آثار و برکات این مولود مبارک انقلاب است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: ادامه این راه و مسئولیت پرافتخار نیازمند تمسک به راه و منش استوار شهداست، همان الگوهای بی‌بدیل و ستارگان درخشانی که راه را می‌توان با آنها پیدا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب با سپاه عنوان کرد: کینه‌توزی دیرینه دشمنان اسلام با این نهاد مقدس نشان دهنده اوج تاثیر‌گذاری و توفیق روزافزون سپاه پاسداران در تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: شجره طیبه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان بازوی قدرتمند نظام است و تحت امر فرماندهی معظم کل قوامقام معظم رهبری همچون گذشته با تمسک به سیره شهدای والامقام و امام شهیدان برای عزت و عظمت انقلاب و نظام اسلامی و ملت قهرمان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmini.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما