پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 22344

پیگیر راه‌اندازی بوستان ویژه بانوان در مناطق هشت‌گانه هستیم

قم نيوز : قم نیوز: مشاور شهردار قم در امور بانوان با اشاره به استقبال بانوان از بوستان‌های اختصاصی گفت: به دنبال این هستیم که در هر منطقه از شهر قم یک بوستان را به بانوان اختصاص دهیم.
پیگیر راه‌اندازی بوستان ویژه بانوان در مناطق هشت‌گانه هستیم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعیده حسنی با اشاره به برنامه‌های مختلف مدیریت شهری قم در هفته گرامیداشت مقام زن اظهار کرد: برنامه‌های مربوط به این هفته برای سه گروه از جامعه هدف پیش‌بینی شده بود.

وی افزود: گروه اول بانوان همکار در شهرداری قم بودند و همسران کارکنان شهرداری هم گروه دوم را تشکیل می‌دادند که برنامه‌های مربوط به آنها شامل اهدای هدایا به صورت نقدی و غیر نقدی و نیز سفر تفریحی به شهرستان کاشان بود که با استقبال و رضایت‌مندی آنها روبه‌رو شد.

مشاور شهردار قم در امور بانوان با بیان اینکه دختران و زنان قمی سومین گروه از جامعه هدف برای اجرای برنامه‌های هفته زن بوده‌اند گفت: به همین مناسبت جشن میلاد کوثر در دو بوستان ویژه بانوان یعنی بوستان‌های نرگس و ارغوان برگزار شد.

وی ادامه داد: در جشن میلاد کوثر در بوستان نرگس که با همکاری بسیج جامعه زنان و موسسه مالی اعتباری کوثر برگزار شد حدود هزار نفر از بانوان قمی حضور داشتند.

حسنی عنوان داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان هم همزمان با این جشن با حضور ۳۰۰ نفر از بانوان بسیجی، ورزشکاران زن و عموم شرکت‌کنندگان در پنج رشته ورزشی برگزار شد و هدایایی هم به برگزیدگان تعلق گرفت.

مشاور شهردار قم در امور بانوان با اشاره به برگزاری جشن میلاد کوثر در بوستان ارغوان خاطرنشان کرد: در این بوستان هم بانوان قمی در پنج رشته ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند و جوایزی هم به نفرات نخست اهدا شد.

وی گفت: نمایشگاهی هم طی یک هفته گذشته در بوستان نرگس برپا بود که بخش‌های مختلفی از جمله عفاف و حجاب، جنگ نرم، آثار، فواید و ضررهای ورود وسایل ارتباط جمعی به درون خانه‌ها، ارتباط با جنس مخالف، روانشناسی و ارائه مشاوره‌های مختلف با توجه به نیازهای زن امروز داشت.

حسنی ابراز کرد: عرضه موارد تولیدی توسط بانوان قمی از جمله محصولات کشاورزی و صنایع دستی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رفت.

مشاور شهردار قم در امور بانوان با بیان اینکه برخی از بانوان جامعه دارای مشکلات جسمی و حرکتی هستند گفت: به همین دلیل آموزش حرکات اصلاحی ورزشی و تکنیک‌های مورد نیاز در بوستان‌های ویژه بانوان صورت گرفت.

وی افزود: برنامه بازدید از خانه سالمندان و دیدار با زنانی که در این مکان مستقر هستند هم طی همین هفته با همکاری استانداری و بهزیستی برگزار شد.

حسنی خاطرنشان کرد: مهمترین مناسبت دیگری که در سال جاری ویژه بانوان پیش روست، سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر است که به همین مناسبت هم قرار است برنامه‌هایی را در سطح شهر داشته باشیم ضمن اینکه پیگیری‌ها برای راه‌اندازی سومین بوستان ویژه بانوان در منطقه دو شهری قم هم در دستور کار قرار دارد و در نظر داریم در آینده نزدیک، در هر منطقه شهری، یک بوستان مخصوص بانوان داشته باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceex8w.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما