يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 22711
عضو شورای شهر قم

جنگ‌های روانی با استفاده از رسانه‌ها عملیاتی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:عضو شورای شهر قم گفت: رسانه‌ها یکی از ابزارهای مهم و مفید در جامعه هستند که می توانند نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند که در این میان شاهد این هستیم که در جنگ‌های روانی از رسانه ها استفاده می‌شود.
جنگ‌های روانی با استفاده از رسانه‌ها عملیاتی می‌شود
به گزارش قم نیوز، طوبی حجازی با اشاره به نقش مطبوعات در جامعه اظهار کرد: مطبوعات یکی از ارکان اصلی اطلاع رسانی در جامعه هستند که تاثیر فراوانی می توانند در میان مردم داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم افزود: به طور کلی مطبوعات مانند یک شمشیر عمل می کنند که اگر خارج از هنجارها و مقررات عمل کنند سبب ایجاد آشوب و آسیب به جامعه می شود و با رعایت قانون مطبوعات می توانند اثرات مثبت و مفیدی را در جامعه داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه اخبار، خوراک فکری جامعه محسوب می شود، عنوان کرد: مردم با مراجعه به روزنامه‌ها،خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف در جریان اخبار قرار می‌گیرند.

حجازی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها یکی از ابزارهای مهم و مفید در جامعه هستند که می توانند نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند که در این میان شاهد این هستیم که در جنگ‌های روانی از رسانه ها استفاده می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تغییر زیر ساخت ها در جامعه عنوان کرد: مطبوعات نقش موثری در تغییر زیر ساخت ها دارند که این امر تنها به داخل کشور منتهی نمی شود و از همین رو هیچوقت نمی توان شاهد تغییر جایگاه مطبوعات در جامعه بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: روزنامه ها و مطبوعات جایگاه ویژه ای در جامعه دارند که باید مردم را به استفاده از روزنامه ها تشویق کرد زیرا که بسیاری از افراد امکان دسترسی به سایت ها و خبرگزاری ها را ندارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccsmqi.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما