سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 22817

اعزام کارشناس نماز به نمایشگاه بین‌المللی کتاب

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اعزام کارشناس نماز به نمایشگاه بین‌المللی کتاب به منظور فعالیت در زمینه شیوه‌های دعوت به نماز خبر داد.
اعزام کارشناس نماز به نمایشگاه بین‌المللی کتاب
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تخصصی نماز در زمینه ترویج معارف نماز اظهار کرد: طرح معراج از جمله طرح‌های مرکز تخصصی نماز بوده که در قالب تربیت مربی معارف نماز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون این طرح در استان‌های تهران، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز ادامه داد: طرح معراج دارای موضوعات نماز در قرآن، اسرار نماز، آثار نماز، نماز و خانواده، شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز، شیوه‌های بیان احکام نماز، شیوه‌های کلاس‌داری، پرسش و پاسخ و آداب نماز است.

وی طرح مفتاح را از طرح‌های دیگر مرکز تخصصی نماز ذکر کرد و افزود: این طرح در قالب دوره کوتاه مدت معارف نماز برگزار می‌شود که شیوه‌های دعوت به نماز و نماز و خانواده در دوره‌‌های این طرح آموزش داده می‌‌شود.

ولی‌خانی تصریح کرد: مبلغانی به مناطق محروم و عشایری چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و خراسان جنوبی اعزام می‌شوند که در زمینه تصحیح قرائت نماز، اهمیت نماز، آشنایی والدین با شیوه‌های جذب فرزندان به نماز فعالیت می‌کنند.

وی از اعزام کارشناس مرکز تخصصی نماز به نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: روزانه پنج نفر از کارشناسان مرکز تخصصی نماز به نمایشگاه کتاب اعزام می‌شوند و در سه غرفه کودک و نوجوان، پاسخگویی به سئوالات و شبهات نماز و معرفی و فروش محصولات فعالیت می‌کنند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: کارشناسان اعزامی در نمایشگاه به شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز می‌پردازند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های فراوانی به نمایشگاه کتاب مراجعه می‌کنند، گفت:‌ انس به نماز یکی از دغدغه‌های خانواده‌های متدین است که کارشناسان شیوه‌های دعوت به نماز را در نمایشگاه آموزش می‌دهند.

ولی‌خانی یادآور شد: شیوه‌های دعوت به نماز از سوی کارشناسان نماز آموزش داده می‌شود تا دغدغه خانواده‌های متدین در زمینه دعوت فرزندان به نماز برطرف شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjaoe8.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما