سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 22857

یک دستگاه بنز قاچاق در قم توقیف شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف یک دستگاه کامیونت جرثقیل دار یک خودروی بنز E300 قاچاق کشف شد.
یک دستگاه بنز قاچاق در قم توقیف شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ مهدی قدمی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، با کنترل تردد خودروهای عبوری از محور سلفچگان به ساوه به یک دستگاه کامیونت جرثقیل دار حامل یک دستگاه خودروی بنز E۳۰۰ فاقد پلاک، مظنون و آن را توقیف کردند.

وی افزود: کامیون توقیف شده از یکی از استان‌های مرکزی به مقصد تهران بارگیری شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به مغایرت تاریخ مدارک ارائه شده با تاریخ بکارگیری، پرونده‌ای تشکیل و به همراه خودرو کشف شده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل شد.

سرهنگ قدمی ارزش تقریبی خودرو کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

رئس پلیس آگاهی قم خاطرنشان کرد: از داخل کف اتاق کامیونت توقیف شده یک جفت پلاک خودرو سواری BMW تیپ ۳۳۰ کشف شد.

کشف دستگاه‌های ژنراتور برق و موتور آب قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان قم گفت: با توقیف یک دستگاه ولوو پنج دستگاه ژنراتور برق و موتور آب قاچاق کشف شد.

سرهنگ مهدی قدمی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای مرحله دوم طرح مرصاد با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل تردد خودروهای عبوری از محور سلفچگان به ساوه، به یک دستگاه کامیون ولوو مظنون و پس از توقیف آن، در بازرسی از داخل این کامیون پنج دستگاه ژنراتور و موتور آب، کشف شد.

وی افزود: کامیون توقیف شده از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران بارگیری کرده ولی هیچ گونه اسناد مثبته گمرکی به همراه نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی قم گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز مربوطه، پرونده تشکیل و به همراه اجناس کشف شده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل شد.

سرهنگ قدمی ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال اعلام کرد.

تصادف پایان کار قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک در این استان خبر داد.

سرهنگ منوچهری طالبی در تشریح جزییات این خبر گفت: گشت خودرویی یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای مشکوک و دستور ایست می‌دهد، ولی راننده توجهی نکرده و با سرعت زیاد متواری می‌شود.

خودرو متواری پس از چندین کیلومتر تعقیب و گریز پلیس، نهایتا در عوارضی قم - کاشان با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرده و متوقف می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: پس از متوقف شدن خودرو، راننده به بیابان‌های اطراف متواری شده که با تلاش پلیس دستگیر شد.

سرهنگ طالبی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از داخل خودرو، مقدار ۱۰۷ کیلو تریاک و مقداری نیز شیره تریاک کشف کردند.

وی اظهار داشت: متهم به همراه اجناس مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5j0x.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما