چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : 22860

تامین امنیت غذایی شهر قم به عنوان جهان شهر شیعی

قم نيوز : قم نیوز: معاون سلامت اداره دامپزشکی قم گفت: قم به علت تنوع زیستی ساکنان، به عنوان یک جهان شهر شیعی محسوب می‌شود و توجه به مواد غذایی سالم مردم این از اولویت‌ها است.
تامین امنیت غذایی شهر قم به عنوان جهان شهر شیعی
به گزارش قم نیوز، محمد جواد امیدواریان معاون سلامت اداره دامپزشکی قم در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در قم با اشاره به ویژگی‌های شهر قم، اظهار کرد: قم در کل کشور جز کوچک‌ترین استان‌های تک شهرستانی است، اما توجه به بهداشت و سلامت در قم از اولویت‌های بسیار مهم است.

معاون سلامت اداره دامپزشکی قم با اشاره به اهمیت قم نسبت به سایر شهرهای کشور، افزود: قم به علت تنوع افرادی که در این شهر ساکن هستند به عنوان یک جهان شهر محسوب می‌شود و توجه به مواد غذایی سالم مردم این از اولویت‌ها است.

وی با تاکید به قم به عنوان بار انداز دام، تصریح کرد: از سایر شهرهای کشور نیز دام به قم فرستاده می‌شود، بنابراین توجه به سلامت و بهداشت دام در این استان از ضروریت‌های بسیار مهم است که به آن پرداخته می‌شود.

امیدواریان با اشاره به بیماری‌های متفاوت دام، عنوان کرد: بیمارهای نهفته دام‌ها و حساسیت‌های دام‌هایی که از شهرهای دیگر وارد قم می‌شوند سبب بروز بیماری‌های دامی می‌شود.

معاون سلامت اداره دامپزشکی قم با تاکید به تبحر کار‌شناسان اداره دامپزشکی قم، گفت: کار‌شناسان این اداره کار‌شناس ارشد‌هایی هستند که به مسائل کاری روز اشراف کامل دارند و این سبب می‌شود که در برخورد با تخلف‌ها هیچ گونه اغماضی صورت نگیرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchv6ni.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما