چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 22912

شهرداران مناطق باید به روابط عمومی اعتقاد داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اظهار کرد: باید شهرداری مناطق به روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اعتقاد داشته باشند و زمانی ما می‌توانیم موفق باشیم که این امر محقق شده و شهرداران نیز همکاری کنند.
شهرداران مناطق باید به روابط عمومی اعتقاد داشته باشند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا در جلسه شورای روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم گفت: یکی از مسائل مهم آموزش به نیروهای روابط عمومی است که در این زمینه اقدامات گسترده‌ای انجام شده و باز هم برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

وی گفت: ما به دنبال راه‌اندازی روابط عمومی‌های پویا در مناطق شهری قم هستیم که بتوانند با مردم ارتباط گرفته و در راستای رفع مشکلات مردم بکوشند.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اذعان داشت: از سوی دیگر باید شهرداری مناطق نیز به روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اعتقاد داشته باشند و زمانی ما می‌توانیم موفق باشیم که این امر محقق شده و شهرداران نیز همکاری کنند.

حاجی‌رضا تصریح کرد: در کنار مجموعه روابط عمومی شهرداری مجموعه شهرنیوز فعال است که اقدام به تولید خبر و گزارش با رویکرد مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی می‌کند.

وی بیان داشت: در سال گذشته مجموعه شهرنیوز قم که متشکل از خبرنگاران برتر استان قم هستند، ۱۰ هزار خبر و گزارش تولید و به بدنه رسانه‌های استان تزریق کردند.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت: همچنین استودیو شهر نیز راه‌اندازی شده که بنا داریم زمان پخش برنامه‌های این استودیو را از ۱۰ دقیقه به یک ساعت افزایش دهیم.

حاجی‌رضا گفت: یکی دیگر از کارهای ما راه‌اندازی برنامه صدای شهر است که از رادیو قم پخش می‌شود و به موضوع فرهنگ شهروندی می‌پردازد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf01d0.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما