پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 22931

همکاری رسانه‌ای رادیو معارف با حج و زیارت

قم نيوز : قم نیوز: با حضور رییس سازمان حج و زیارت در رادیو معارف زمینه همکاری بیشتر این دو نهاد فراهم شد.
همکاری رسانه‌ای رادیو معارف با حج و زیارت
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مهندس سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه ضمن دیدار از رادیو معارف با مدیران این رادیو درباره برنامه‌های مرتبط با حج و زیارت به تبادل نظر پرداخت.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان این دیدار ضمن پیشنهاد تشکیل کارگروه اطلاع رسانی حج در رادیو معارف، برای پوشش هرچه بهتر اخبار حج و ارائه آن قول مساعد داد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت سوژه یابی درباره موضوعات حج و زیارت و عتبات عالیات در برنامه سازی توسط رادیو معارف، از آمادگی سازمان حج و زیارت برای اعزام تیم های برنامه‌ساز برای مستند سازی از اعزام کاروان های ویژه همچون زوج‌های جوان، عمره دانشجویی و طلاب و جانبازان خبر داد.
مهندس اوحدی همچنین ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت سازمان حج و زیارت در برنامه‌سازی در حوزه‌های مربوطه، بر همکاری و همفکری کارشناسان این سازمان در ساخت برنامه‌‌ها تاکید کرد.
حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر رادیو معارف نیز در این دیدار با استقبال از برنامه سازی مشترک در حوزه فرهنگی حج و عتبات، برنامه سازی در حوزه اقتصاد حج، عمره و عتبات را نیز از رویکردهای مهم رادیو معارف در ساخت برنامه به ویژه در سال اقتصاد و فرهنگ عنوان کرد.
دبیر شورای معارف معاونت صدا همچنین با اشاره به خطر وهابیت برای اتحاد جهان اسلام، بر تهیه برنامه با مشارکت سازمان حج و زیارت در قالب پاسخگویی به شبهات القایی در حوزه‌های اعتقادی توسط این فرقه به زائران برای پخش از رادیو معارف و دیگر شبکه‌های رادیویی تاکید کرد.
وی همچنین برنامه سازی در حوزه احکام حج و زیارت با حضور مراجع معظم تقلید و نمایندگان آنان را از دیگر حوزه‌ها برای مشارکت اعلام کرده و اظهار امیدواری کرد با تدوین تفاهم نامه، همکاری بیش از پیش رادیو معارف و سازمان حج و زیارت ادامه یابد.
در ادامه رییس سازمان حج و زیارت از استودیوی پخش زنده و برخی از گروه‌های فعال برنامه ساز بازدید کرد و با روند برنامه سازی در این گروه‌ها آشنا شد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqy9x.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما