شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : 23000

کاراته‌کای قمی صاحب نشان برنز جام بین‌المللی ارومیه شد

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای نونهال و آینده‌دار قمی با قرار گرفتن در جایگاه سوم وزن منهای 46 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز پیکارهای کاراته قهرمانی جام بین‌المللی ارومیه شد.
کاراته‌کای قمی صاحب نشان برنز جام بین‌المللی ارومیه شد
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان دوره جدید رقابت‌های کاراته قهرمانی با عنوان جام بین‌المللی ارومیه در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، نونهالان و بزرگسالان برنامه‌ریزی و برگزار شد در حالی که در آن چهره‌های آینده‌دار کاراته کشور از استان‌های مختلف و همچنین کشورهای خارجی حضور داشتند.

این در حالی است که سالن آزادی شهر ارومیه به میزبانی هیئت کاراته استان آذربایجان غربی میزبان و پذیرای تیم‌ها و کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در پیکارهای کاراته قهرمانی جام بین‌المللی ارومیه است و در پایان رقابت‌هایی که نونهالان آینده‌دار کاراته کشورمان با یکدیگر و حریفان خارجی شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات سرشاخ شدند تیم قم توسط محمد صفری صاحب یک نشان برنز شود.

این دوره از رقابت‌های قهرمانی کاراته جام بین‌المللی ارومیه در رده سنی نونهالان در نوزدهمین روز اردیبهشت ماه در سالن آزادی ارومیه در حالی به کار خود پایان داد که از استان قم نیز ۶ کاراته‌کای خوش آتیه راهی این پیکارها شده‌ بودند و مدال‌های ارزشمندی کسب کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته و همچنین شرایط برگزاری و بخشنامه این مسابقات، جدال کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در پنج وزن رده سنی خردسالان و هفت وزن رده سنی نونهالان برگزار شد و تیم قم در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم رده سنی نونهالان توسط محمد صفری به مدال برنز دست یافت.

این در حالی است که کاراته‌کاهای اعزامی از استان قم شاگردان مجید عبدالحسینی سرمربی فعلی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال کشورمان در باشگاه آوای رزم قم هستند که سه تن آنها یعنی رضا دهقان، پویا عبدالحسینی و محمد صفری موفق به کسب مدال شدند.

محمد صفری کاراته‌کای آینده‌دار قمی جزو یکی از کاراته‌کاهای حاضر در هفت وزن رده سنی نونهالان این پیکارها بود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، در رده سنی نونهالان جدال کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در اوزان ۲۷، ۳۰، ۳۳، ۳۶، ۳۹، ۴۲ و ۴۶ کیلوگرم برگزار شد.

در این وزن صابر صالحی از کشورمان همراه با محمدجواد بولنت از کشور ترکیه به دیدار نهایی رسیدند و برنده این مسابقه، کاراته‌کای کشورمان بود و صالحی قهرمان شد، ضمن اینکه کاراته‌کای ترکیه‌ای به مقام نایب قهرمانی رسید و مقام سوم مشترک به نوید عشقی و محمد صفری دو کاراته‌کای شرکت‌کننده از کشورمان رسید و بدین ترتیب سه کاراته‌کا از جمع ۶ نماینده‌ای که از تیم آوای ررزم قم در این رقابت‌ها حضور یافته بودند موفق به کسب مدال شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce778w.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما