يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 23092

جشن کوثر نبوی و نور علوی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی و جشن کوثرنبوی، نورعلوی در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور خبر داد.
جشن کوثر نبوی و نور علوی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گلفشان با اشاره به هفته هلال احمر اظهار کرد: در هفته هلال احمر اقدامات قابل توجه و برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی و جشن کوثرنبوی، نورعلوی خبر داد و گفت: این مراسم در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی حیدریان برگزار می شود.
گلفشان با اشاره به سخنرانان این مراسم عنوان کرد: دراین مراسم دکتر قبادی رییس سازمان جوانان چمعیت هلال احمر کشورو حجت الاسلام رفیعی به سخنرانی می پردازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: برنامه های جذاب دیگری نیز در این جشن مدنظر قرار داده شده است که اجرای موسیقی و گروه نمایشی طنز از نمونه آن است، ضمن اینکه اجرای این برنامه نیز توسط بهمن هاشمی از مجریان موفق صدا و سیما است.

گلفشان تجلیل از فعالان امداد و نجات نوروز و طرح ملی امنیت و سلامت نوروزی را یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این مراسم دانست و افزود: همچنین در این مراسم قرعه کشی بین برگزیدگان مسابقه کتابخوانی و جشن کوثرنبوی، نور علوی قم برگزار و جوائزی نیز به انان اهداء می‌شود.

وی برگزاری مسابقات علمی امداد و نجات،غبارروبی گلزار شهداء، حضور در بیت امام، مسابقات مختلف در بین پرسنل، مانور غنچه های هلال، را از نمونه برنامه های هفته هلال دانست.

انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcf0xd0.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما