يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 23100

سارق 40 فقره سرقت قطعات و داخل خودرو دستگير شد

قم نيوز : قم نیوز: رييس پليس آگاهي استان قم از دستگيري سارق با بيش از 40 فقره سرقت قطعات و داخل خودرو در قم خبر داد.
سارق 40 فقره سرقت قطعات و داخل خودرو دستگير شد
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ " مهدي قدمي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي سرقت هاي متعدد قطعات و داخل خودرو در سطح استان ، موضوع به طور ويژه در دستور پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقيقات صورت گرفته موقعيت و مخفيگاه سارق را شناسايي و در حالي که متهم قصد فرار و درگيري با ماموران را داشته دستگير شد.
سرهنگ قدمي ادامه داد: در بازرسي از منزل متهم تعداد زيادي قطعات داخل خودرو شامل دستگاه پخش ضبط ،‌لاستيک، باطري و مدارک خودروهاي زائران کشف شد .
رييس پليس آگاهي استان قم اضافه کرد: ماموران در بررسي هاي بعمل آمده متوجه شدند متهم مخفيگاه دومي نيز جهت اعمال مجرمانه خود فراهم کرده که اين مکان هم شناسايي و در بازرسي از آنجا نيز تعداد زيادي وسايل و لوازم داخل خودرو کشف شد.
سرهنگ قدمي گفت: ماموران پس از انتقال سارق به پليس آگاهي و با توجه به مستندات کاراگاهان به بيش از ۴۰ فقره سرقت قطعات و داخل خودرو در سطح استان اعنراف کرد.

رييس پليس آگاهي استان قم خاطرنشان کرد: تاکنون اکثر محل هاي سرقت و شکات شناسايي شده و بخشي از اموال مکشوفه تحويل مالباختگان شده است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxyd0.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما