يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 23106

کاراته‌کای قمی قهرمان جام بین‌المللی ارومیه شد

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای جوان قمی با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود بر سکوی نخست مسابقات بین‌المللی کاراته ارومیه قرار گرفت.
کاراته‌کای قمی قهرمان جام بین‌المللی ارومیه شد
به گزارش قم نیوز، این کاراته‌کای قمی حمیدرضا نجاتی است که علاوه بر دعوت برای حضور در مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان و بخت‌آزمایی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا، توانست از رقابت‌های بین‌المللی ارومیه مدال بگیرد.

نماینده آینده‌دار کاراته استان قم در رقابت‌های بین‌المللی ارومیه به عنوان مبارز وزن منهای ۷۰ کیلوگرم به میدان رفت و توانست با ابراز شایستگی‌های خود تمام حریفان را شکست داده و بدین ترتیب به عنوان نخست و مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

نجاتی با این موفقیت نشان داد که از آمادگی بسیار بالایی برای حضور تمرینات نهایی آماده سایز تیم ملی کاراته نوجوانان برخوردار است تا قم حداقل یک نماینده در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به مسابقات نوجوانان آسیا داشته باشد، رقابت‌هایی که در تابستان به میزبانی مالزی به انجام می‌رسد.

این در حالی است که حمیدرضا نجاتی کاراته‏‌‏کای آینده‌دار قمی با موفقیت در پیکارهای کاراته انتخابی رده سنی نوجوانان کشور برای اعزام به رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب شده و یکی از اردونشینان تیم ملی کشورمان به شمار می‌رود.

در حالی که مسابقات انتخابی درون ‌اردویی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به صورت همزمان برگزار شد، این کاراته‌کای نوجوان قمی مقام قهرمانی انتخابی را به خود اختصاص داد و حالا در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم یکی از شانس‌های اعزام به مسابقات آسیایی است.

این کاراته‌کای آینده‌دار قمی در مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور که اسفند ماه سال گذشته با جدال مدعیان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت کاراته استان فارس برگزار شد همچنین توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم را به خود اختصاص بدهد.

در اسفند ماه سال گذشته که تیم کاراته استان قم به عنوان میهمان مسابقات با ترکیبی از کاراته‏‌‏کاهای آینده‏‌‏دار و با هدف درخشش در این دوره از مسابقات با ترکیبی متشکل از ۷۰ فرنگی‌کار به میدان رفت، در کنار مدال‏‌‏های کسب شده در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان، حمیدرضا نجاتی در رده سنی نوجوانان در نهایت توانست در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یابد.

در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته و همچنین تلاش برای کسب مجوز همراهی تیم ملی کاراته نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، چهره‏‌‏هایی که در پیکارهای قهرمانی کشور موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شده بودند بعد از سپری کردن تمرینات مستمر در این انتخابی به میدان رفتند و در نهایت حمیدرضا نجاتی بخت قم را برای حضور حداقل یک نماینده در پیکارهای آسیایی زنده نگه داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb08b5.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما