يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 23116

صعود بدمینتون بازان قم به لیگ دسته اول کشور

قم نيوز : قم نیوز‌: بدمینتون بازان قم با کسب عنوان قهرمانی در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون مردان کشور به لیگ دسته اول کشور صعود کردند.
صعود بدمینتون بازان قم به لیگ دسته اول کشور
به گزارش قم نیوز، تیم بدمینتون استان قم که با ترکیبی جوان و کم سن و سال پا به مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون کشور گذاشته موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود به دسته اول صعود کند.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در شهرستان مهدی شهر استان سمنان برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های نماینده قم و نماینده میاندوآب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

در این پیکار‌ها که با شرکت ۱۲ تیم به صورت متمرکز شد در دیدار فینال تیم بدمینتون قم توانست با نتیجه ۳ بر یک برابر نماینده میاندوآب به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

بدین ترتیب تیم بدمینتون استان قم پس از قهرمانی در این مسابقات به رقابت‌های لیگ دسته اول مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری راه یافت تا بار دیگر حضور در لیگ دسته اول را تجربه کند.

ترکیب تیم بدمینتون قم را در این مسابقات حامد شعبانیان، سجاد ترابی، علیرضا یزدانی، علیرضا ابکانه، حمید کاظمی و محمد مهدی‌زاده تشکیل دادند ضمن اینکه حامد شعبانیان به عنوان مربی بازیکن در این تیم حضور داشت.

تیم بدمینتون قم سال گذشته در لیگ دسته اول بدمینتون کشور حضور داشت اما به دلیل مشکلات مالی در لیگ دسته اول شرکت نکرد و به صورت خودکار به دسته دوم سقوط کرد و در ‌‌نهایت با کسب قهرمانی دسته دوم دوباره راهی دسته اول شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccesqi.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما