دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 23151

نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی کوتاهی نمی‌کند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه باید کشور از تمامی جهات تجهیز شود گفت: همه ما باید بدانیم که نظام سلطه از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نمی‌کند.
نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی کوتاهی نمی‌کند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش در جلسه شورای پدافند غیرعامل قم اظهار کرد: این موقعیت مهم ایران نتیجه پایبندی به آرمان های امام راحل و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توسط دولت و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به فرصت طلبی برخی کشورهای قدرت طلب، افزایش اقتدار و توان آمادگی کشور در مسائل مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی را یک اصل مهم برشمرد و بیان کرد: همه ما باید بدانیم که نظام سلطه از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نمی‌کند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: نقشه جامع راه و مبانی پدافند غیرعامل توسط رهبر فرزانه انقلاب مشخص شده و همه دستگاه های کشور با تمام توان در عملی کردن این مبانی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: نهادهای نظامی و انتظامی قم و دستگاه های دولتی باید وظایف خود را بدرستی انجام دهند و براساس ضوابط و مقررات در راستای اولویت های استان اقدام کنند.

وی در پایان از تلاش مسئولان دستگاه های استان در امر اجرای مبانی و اصول پدافند غیر عامل قدردانی کرد.

این جلسه با حضور سردار حیدری، معاون هماهنگی استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در تالار امام رضا(ع) قم برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb88b5.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما