سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 23189

هافبک تیم فوتبال صبای قم به پدیده مشهد پیوست

قم نيوز : قم نیوز: هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم با عقد قراردادی ۲ ساله به باشگاه پدیده مشهد پیوست تا بدین ترتیب پس از رضا عنایتی‌، یکی دیگر از بازیکنان کلیدی صبا نیز راهی مشهد شود.
هافبک تیم فوتبال صبای قم به پدیده مشهد پیوست
به گزارش قم نیوز، اکبر صادقی هافبک میانی موثر صبا که از مهره‌های اصلی صبا محسوب می‌شد با پایان قرارداد خود با نماینده قه به تیم تازه وارد مشهدی‌ها به لیگ بر‌تر پیوست.

تیم فوتبال پدیده مشهد پس از انتخاب علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی خود یکی از نخستین تیم‌هایی است که کار خود را برای فصل آینده لیگ بر‌تر آغاز کرده است.

مسئولان تیم تازه لیگ برتری شده پس از جذب رضا عنایتی و رضا ناصحی دو بازیکن مشهدی، با هافبک تیم فوتبال صبای قم هم قرارداد امضا کردند.

اکبر صادقی که فصل گذشته در صبا بازیهای خوبی انجام داد و توجه زیادی را مجذوب خود کرد، با نظر مرزبان قراردادی دو ساله را با باشگاه پدیده به امضا رساند.

پیش از این رضا عنایتی مهاجم کهنه کار اما گلزن صبا نیز به پدیده پیوسته بود و به نظر می‌رسد نقش عنایتی در مجاب کردن اکبر صادقی برای حضور در پدیده، نقشی پر رنگ و اثرگذار بوده است.

صادقی فصل گذشته به جز بازی برگشت صبا برابر پرسپولیس در تهران، در تمامی بازی‌های تیمش در لیگ بر‌تر فوتبال برای صبا به میدان رفت و یک گل برابر فجر سپاسی به ثمر رساند و در دیدار برابر پرسپولیس و داماش نیز پاس گل داد.

اکبر صادقی در حالی پس از رضا عنایتی از صبا جدا می‌شود که تعلل مسئولان باشگاه صبا در انتخاب مدیر عامل، سرمربی و تمدید قرارداد‌ها ممکن است سبب جدایی مهره‌های اصلی دیگر صبا شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccosqi.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما