چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 23197

آیت‌الله شیرازی در امور دینی متعصب بود

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله صافی گلپایگانی در پیامی با تسلیت ارتحال آیت‌الله حاج سیدمحمدباقر شیرازی گفت: این مرجع عالیقدر جهان تشیع در امور دینی متعصب بود.
آیت‌الله شیرازی در امور دینی متعصب بود
به گزارش قم نیوز، در پیام این مرجع تقلید آمده است: رحلت عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت الله آقای حاج سید محمدباقر شیرازی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف شد.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: آن عالم بزرگ، عمر با برکت خود را در راه اعلای کلمة الله و ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام و دفاع و حمایت از حدود و ثغور دینی سپری کرد.

در ادامه این پیام آمده است:‌ اخلاق کریمه و برخورد متواضعانه ایشان با طلاب محترم علوم دینی و مردم با ایمان برای حوزه‌های علمیه درس و الگو بود. اینجانب آن فقید سعید را متعصب در امور دینی و اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از مقدسات می شناختم؛ عاش سعیداً و مات سعیداً.

در پایان این پیام تصریح شده است: ارتحال این عالم عالیقدر را به حوزه‌های علمیه و بیت شریف ایشان و حضرات حجج اسلام آقازادگان محترم و اخوان مکرم تسلیت گفته، علوّ درجات الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbz8b5.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما