چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 23243

مدافع صبای قم به تیم ملی فوتبال امید فراخوانده شد

قم نيوز : قم نیوز: روزبه چشمی مدافع جوان تیم فوتبال صبای قم با فراخوان ادواردو نلو وینگادا سرمربی پرتغالی تیم ملی به اردوی تیم ملی فوتبال امید دعوت شد.
مدافع صبای قم به تیم ملی فوتبال امید فراخوانده شد
به گزارش قم نیوز، فهرست نفرات دعوت شده به سومین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال امید کشورمان اعلام شد و سرمربی پرتغالی جدید تیم ملی ۲۳ بازیکن را برای حضور در تمرینات تیم ملی جهت حضور در رقابتهای اینچئون کره جنوبی فراخواند.

در فهرست ادواردو نلو وینگادا، نام روزبه چشمی مدافع جوان تیم فوتبال صبای قم نیز به چشم می‌خورد و وی تنها نماینده صبای قم در تیم ملی امید است.

روزبه چشمی که در آغاز فصل گذشته از پرسپولیس تهران به صبا ملحق شد در دوران حضورش در صبا رفه رفته به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شد و با وجود این تنها ۲۰ سال سن دارد یکی از مدافعان جوان آینده دار لیگ بر‌تر به شمار می‌رود.

محمدرضا اخباری، محمد ناصری، حجت صدقی، میلاد ربانی‌فر، وحید حیدریه، محمد دانشگر، آرام عباسی، حسین مرادمند، امید قربانی، یوسف وکیا، فرشاد قاسمی، مهدی مهدی‌پور، محمد حسین‌پور، احمد نورالهی، فرشید اسماعیلی، علیرضا نقی‌زاده، بهنام برزای، حسین فاضلی، مرتضی آقاجان، امیرارسلان مطهری و احسان پهلوان سایر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی امید را تشکیل می‌دهند.

۲۳ بازیکن دعوت شده از سوی نلو وینگادا، تمرینات خود را از ۲۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می‌کنند.

تیم ملی امید ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ در مرحله گروهی با تیم‌های ترکمنستان٬ بحرین و ویتنام هم گروه شد و توانست با شکست هر سه حریف به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

ایران در مرحله یک هشتم نهایی نیز با نتیجه ۳ بر یک مالزی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در مرحله یک چهارم برابر عمان قرار گرفت و با یک گل بر حریف غلبه کرد تا در نیمه نهایی حریف تیم ژاپن شود.

شکست تیم ملی امید ایران برابر ژاپن در نیمه نهایی و کره جنوبی در بازی رده بندی، سبب شد تیم ملی کشورمان در رده چهارم مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ قرار بگیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsx0x.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما