چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 23250

قم میزبان مرحله نهایی فوتسال بانوان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: کمیته فوتبال بانوان، فدراسیون فوتبال قم را به عنوان میزبان رقابت‌های مرحله نهایی فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور معرفی کرد.
قم میزبان مرحله نهایی فوتسال بانوان کشور شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که فصل جاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور از بهمن ماه سال ۱۳۹۲ آغاز شده و دیدارهای دور رفت آن پیش از سال جدید به انجام رسید، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها بازی‌های خود در دور برگشت را نیز در فروردین ماه برگزار کردند.

۳۲ تیم حاضر در مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور دیدارهای خود را در هشت گروه چهار تیمی برگزار کردند و بازی‌ها به شکل رفت و برگشت به انجام رسید و در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه توانستند جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کنند.

تیم فوتسال بانوان آبادگران به عنوان نماینده قم در مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های دسته دوم کشور در فصل ۹۳- ۱۳۹۲ حضور یافته است و بعد از کسب نتایجی که منجر به صعود این تیم به جمع مدعیان قهرمانی شده، اکنون قصد دارد در مرحله نهایی از این رقبا میزبانی کند.

این در حالی است که تیم فوتسال بانوان آبادگران قم در دور رفت از مرحله گروهی این رقابت‌ها که دیدارهای آن بهمن ماه سال گذشته در نکا مازندران برگزار شد برابر تیم‌های نکا مازندران، هیئت اصفهان و پیروزی کامیاران کردستان به ۴ امتیاز و عنوان صدرنشینی گروه دست یافت.

دو ماه بعد از این بازی‌ها بر اساس برنامه‌ریزی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور برگزار شد و این بار شهرستان کامیاران کردستان از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی میزبانی می‌کرد. بانوان فوتسالیست قم در ترکیب تیم آبادگران برای اینکه بتوانند راهی مرحله نهایی لیگ کشور شوند، در دور برگشت نتایج غیرقابل انتظاری کسب کردند و در مقابل تیم‌های هیئت اصفهان و پیروزی کامیاران کردستان تن به شکست دادند، اما برتری در مقابل تیم نکا مازندران موجب شد این تیم جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را که حالا میزبانی آن را بر عهده دارد، کسب کند.

بدین ترتیب دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با صعود بانوان فوتسالیست قم همراه بود، در حالی که در این گروه تیم پیروزی کامیاران کردستان با ۱۳ امتیاز در صدر ایستاد، اما تیم‌های بانوان آبادگران قم و هیئت اصفهان با ۷ امتیاز دوم و سوم شدند و در نهایت نمایندگان کردستان و قم به مرحله نهایی رفتند و حالا قرار است دیدارهای مرحله نهایی روزهای بیست و هشتم اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه به میزبانی قم برگزار شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbg5b5.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما