پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 23267

بودجه تیم فوتبال صبا نباید همراه با اسراف و هزینه‌های اضافی باشد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم گفت: بودجه صبا نباید همراه با اسراف و هزینه‌های اضافی باشد و سعی می‌کنیم برنامه را تدوین کنیم که در جایی هزینه بدون منطق انجام نشود.
بودجه تیم فوتبال صبا نباید همراه با اسراف و هزینه‌های اضافی باشد
به گزارش قم نیوز، اکبر غمخوار درباره وضعیت هیئت مدیره باشگاه صبای قم اظهار کرد: هیئت مدیره باشگاه مدتی است که تشکیل شده اما هنوز در موضوع انتخاب مدبر عامل به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی گفت: گزینه‌هایی برای مدیرعاملی صبا در نظر گرفته شده که با آن‌ها نیز صحبت شده و در تلاش می‌کنیم ظرف هفته آینده در مورد انتخاب مدیرعامل به نتیجه نهایی برسیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا افزود: چند گزینه برای باشگاه مطرح هستند و محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل فعلی باشگاه نیز در بین گزینه‌های ما قرار دارد و باید ببینیم پس از بررسی گزینه‌ها به چه نتیجه‌ای می‌رسیم.

غمخوار بیان کرد: در مورد هزینه‌های باشگاه، سعی می‌کنیم برنامه را تدوین کنیم که در جایی هزینه بدون منطق انجام نشود و تفکر ما این است که بودجه صبا نباید همراه با اسراف و هزینه‌های اضافی باشد

وی عنوان کرد: در مورد انتخاب سرمربی تیم نیز باید منتظر مشخص شدن وضعیت مدیرعامل باشیم تا پس از انتخاب مدیر عامل، وی با گزینه‌های هدایت تیم مذاکره کند و تکلیف مسئولیت فنی تیم هم مشخص شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا در مورد استقرار تیم بزرگسالان صبا در قم ابراز کرد: کوچک‌ترین شک و شبهه‌ای در این مورد وجود ندارد و تیم بزرگسالان صبا به طور حتمی و یقین در قم استقرار پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست که چه کسی مدیرعامل صبا می‌شود و این مورد که گفته می‌شود مدیرعامل صبا از پیش مسخص شده به هیچ عنوان صحیح نیست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcja8e8.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما