پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 23273

درخشش تکواندوکار قمی در انتخابی مسابقات قهرمانی جهان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندو استان قم از درخشش نونهال آینده دار تکواندو قم در مسابقات انتخابی تکواندو نونهالان جهان خبر داد.
درخشش تکواندوکار قمی در انتخابی مسابقات قهرمانی جهان
به گزارش قم نیوز، علی افکاری تصریح کرد: تکواندوکار موفق اعزامی از هیئت تکواندو قم به مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در تهران، مهدی عابد است که توانست در وزن هفتم این رقابت ها عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش پسران با هدف شناخت نفرات برتر برای عضویت در تیم اعزامی کشورمان به رقابت هاي قهرماني نونهالان جهان با حضور ۱۶۷ هوگوپوش در اوزان سوم، هفتم و نهم در خانه تكواندو تهران برگزار شد.

افکاری ادامه داد: با پایان روز اول مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نونهالان کشورمان قهرمانان اوزان سوم، هفتم و نهم مشخص شدند و خوشبختانه در وزن هفتم مهدی عابد از هیئت تکواندو استان قم توانست با درخششی قابل توجه جواز حضور در دیدار نهایی را به دست بیاورد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: رقابت هاي قهرماني كشور تكواندو نونهالان پسر، با معرفي سكونشينان اوزان سوم، پنجم و هفتم در حالی به پايان رسيد که مهدی عابد در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در دیدار نهایی برابر مجتبی روحی از مازندران به میدان رفت.

وی یاد آور شد: این نونهال آینده دار تکواندو استان قم تلاش بسیار خوبی برای کسب پیروزی در دیدار فینال و رسیدن به مقام قهرمانی وزن منهای ۵۷ کیلوگرم داشت اما در نهایت به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا یکی از شانس های اعزام به رقابت های قهرمانی نونهالان جهان باشد.

افکاری ابراز داشت: مبارزات تکواندوکاران حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نونهالان کشورمان برای شناخت برترین ها به منظور اعزام به رقابت های جهانی با هوگوی معمولی برگزار مي شود و ۴ تکواندوکار برتر هر وزن به اولین اردوی آمادگی تیم ملی و دومین مرحله انتخابی این مسابقات راه پیدا کنند.

وی یاد آور شد: حسينعلي نعيمي، رحيم صالحي و حميد باقي نژاد اعضاي كميته فني اين مسابقات هستند و از نزديك مبارزات تكواندوكاران را زير نظر دارند و با توجه به انتخاب چهار نفر برتر هر وزن برای حضور در اردوی تیم ملی، مهدی عابد از قم نیز این شانس را به دست آورد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم در ادامه به زمان و میزبان برگزاری رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان اشاره کرد و افزود: اولین دوره مسابقات جهانی نونهالان تکواندو در روزهای دوم تا پنجم مردادماه به میزبانی کشور آذربایجان در شهر باکو برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwx9x.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما