جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 23323

شکست تلخ کشتی گیر قمی برابر نماینده ارمنستان

قم نيوز : قم نیوز:هادی علیزاده پورنیا، فرنگی کار قمی دقایقی پیش در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در تهران برابر حریف ارمنستانی شکست خورد.
شکست تلخ کشتی گیر قمی برابر نماینده ارمنستان
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات کشتی جام جهانی تهران، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برابر ارمنستان قرار گرفت که در یکی از اوزان، نماینده کشتی قم در تیم ملی برابر حریف ارمنی مغلوب شد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که پیش از این موفق شده بود تیم‌های آذربایجان، کره جنوبی و فنلاند را از پیش رو بردارد هم اکنون در مجموعه ورزشی هفتم تیر تهران در حال انجام مبارزات وزن به وزن خود با تیم ملی ارمنستان است.

هادی علیزاده پورنیا، کشتی گیر دسته ۷۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقه برابر حریف قدرتمند خود آرسن جلفالاکیان، نفر سوم رنکینگ جهانی ۲۰۱۳ جهان کاری از پیش نبرد و با نتیجه ۴ بر یک مغلوب این حریف قدرتمند شد تا شکست تلخی را تجربه کند.

علیزاده در این مسابقه در وقت نخست ۲ بر صفر از حریف عقب افتاد و در ادامه، جلفالاکیان ۲ امتیاز دیگر هم از علیزاده گرفت و تک امتیاز هادی علیزاده در لحظات پایانی نتوانست مانع از شکست نماینده ایران شود.

علیزاده پورنیا که در مسابقه تیمی نخست برابر آذربایجان روی تشک نرفته بود و شاهد برتری فرشاد علیزاده بر حریف بود، در مسابقه برابر کره جنوبی به میدان رفت و موفق شد با اقتدار کیم هیون وو را با نتیجه ۹ بر یک مغلوب کند ضمن اینکه در مسابقه سوم تیمی کشورمان برابر فنلاند هم، فرشاد علیزاده در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت.

تیم ایران که در نخستین دیدار خود در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر آذربایجان را شکست داده بود در دیدار دوم نیز در دور سوم با نتیجه ۷ بر یک از سد کره جنوبی گذشت.

در پایان رقابت‌های روز نخست جام جهانی کشتی فرنگی که پنج شنبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد تیم روسیه با ۴ پیروزی و تیم ایران با ۳ پیروزی در صدر گروه‌های خود قرار دارند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی پنجشنبه و جمعه این هفته‌ در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و تیم‌های ملی کشتی ایران، مجارستان، آمریکا، فنلاند، کره جنوبی، قزاقستان، ترکیه، ارمنستان و آذربایجان در آن حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc11qi.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما