شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 23352

آسیب های بخش های مختلف هدفمندی یارانه ها بررسی شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم خواستار بررسی آسیب ها و چالش های بخش های مختلف مرحله دوم هدفمندی یارانه ها شد.
آسیب های بخش های مختلف هدفمندی یارانه ها بررسی شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ روز شنبه در ششمین جلسه ستاد مرحله دوم هدفمندی یارانه ها افزود: بحث هدفمندی یارانه ها در کل کشور با موفقیت هایی به همراه بوده است اما در این زمینه با آسیب ها و چالش هایی نیز در کشور و استان مواجه هستیم.

وی از مدیران استانی و اعضای گروه هدفمندی یارانه ها خواست تا برای رفع مشکلات موجود تمام تلاش خود را به کار گیرند.

صالحی منش ادامه داد: بخش های مختلف ستاد هدفمندی یارانه ها همچون زنجیری بهم متصل می باشد و باید اعضا از تمام توان خود برای پیگیری مسائل مختلف و حل مشکلات موجود استفاده کنند تا از این مرحله سربلند و با موفقیت عبور کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها شاهد افزایش قیمت در استان نیستیم گفت: مدیران در بخش های مختلف باید با تلاش خود مسائل مختلف را کنترل و مدیریت کنند و اجازه بالارفتن قیمت کالاها آنهم بصورت غیر معقول ندهند.

معاون امور عمرانی استانداری قم در این جلسه در خصوص نتایج جلسات کارگروه های تخصصی محیط زیست، حمل و نقل و انرژی و مدیرعامل آبفای قم در خصوصص آسیب شناسی مرحله اول اجرای هدفمندی یارانه ها در حوزه آب و اقدامات انجام شده با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مطالبی را بیان کرد.

گزارش مدیرعامل شرکت آب و توزیع نیروی برق قم درخصوص میزان مصرف آب و برق با اجرای مرحله اول و دوم هدفمندی یارانه ها و تشریح نحوه نظارت بر عملکرد شرکتها و موسسات حمل و نقل و وضعیت نرخ حمل کالاو مسافر پس از اجرای مرحله دوم هدفمندی از دیگر برنامه های جلسه فوق بود.

ششمین جلسه ستاد مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در تالار امام رضا(ع) باهدف بررسی اقدامات انجام گرفته برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح در استانداری قم برگزار شد.

مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها از پنجم اردیبهشت ماه سال جاری با افزایش نرخ حامل های انرژی به اجرا درآمد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewx8w.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما