دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 23493

ایستگاه اتوبوس VIP در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی دومین ایستگاه ویژه تجمعی مسافر (VIP) در میدان جانبازان قم خبر داد.
ایستگاه اتوبوس VIP در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به ایستگاه ویژه تجمعی مسافر (VIP) گفت: دومین ایستگاه تجمعی با توجه به اهمیت و ضرورت گسترش کمی و کیفی حمل و نقل عمومی در سطح شهر و ایجاد رفاه نسبی شهروندان در میدان جانبازان راه‌‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه به منظور استفاده و گرایش مردم به استفاده از اتوبوس براساس تاکیدات مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته است که در ابعاد ۱۲ در ۲.۵ متر در میدان جانبازان ایجاد خواهد شد؛ زیرا این میدان یکی از ایستگاه‌های با تقاضای فراوان محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه ایستگاه مذکور با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است، اضافه کرد: از مزایای این ایستگاه می‌توان به سیستم سرمایش و گرمایش در محیط محصور، کفپوش، سقف کاذب ضد حریق، ال سی دی، اینترنت وای فای، تلفن عمومی مرتبط با ۱۳۷ و صندوق پستی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: صندلی‌هایی در ایستگاه تجمعی تعبیه شده و قسمت خواهران و برادران این ایستگاه‌ها مجزا است.

امراللهی تصریح کرد: در نظر داریم نسبت به احداث و بهره‌برداری تعدادی ایستگاه مشابه در نقاط دیگر شهر اقدام کنیم تا خدمتی ویژه به همشهریان و استفاده‌کنندگان از حمل و نقل عمومی ارائه شود.

وی از افراد حقیقی و حقوقی که تمایل به مشارکت در احداث ایستگاه‌های مذکور دارند دعوت کرد: تا برای گذراندن مراحل به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم واقع در بلوار شهید خداکرم مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeynu.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما