چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 2352
شهردار قم:

فرهنگ اقامه نماز اول وقت در ادارات گسترش یابد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بر ضرورت احیاء‌ فرهنگ اقامه نماز اول وقت در ادارات استان تاکید کرد.
فرهنگ اقامه نماز اول وقت در ادارات گسترش یابد
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در جلسه شورای اقامه نماز شهرداری قم که با حضور مدیران شهرداری برگزار شد، به برپایی اقامه نماز اول وقت اشاره کرد و گفت: بحث اهمیت نماز به حدی است که همه موظفیم در خصوص آن همکاری و کمک کنیم؛ بهترین کار گسترش فرهنگ اقامه نماز اول وقت است، که اگر نماز اقامه شد ما به وضوح تاثیرات مثبتش را درک خواهیم کرد. بنابر این هر قدمی که در این راه برداشته شود مورد توجه خاص خداوند قرار می‌گیرد.

شهردار قم افزود: آثار عملی نماز باید در جامعه ظهور و بروز پیدا کند، زیباترین نقطه در ادارات باید نمازخانه باشد که دنیا و آخرت ما در همین است.

وی گفت: گسترش فرهنگ نماز و فرایض دینی در بین مدیران اهمیت والایی دارد و مدیران واحدهای تابعه شهرداری باید به این امر مهم اهتمام ورزند.

دلبری ترویج نماز در بوستان‌های شهری قم را از جمله اقدامات اساسی در گسترش فرهنگ نماز عنوان کرد و در ادامه افزود: نماز پایه و اساس دین مقدس اسلام است و علت برپا کردن نماز ظهر عاشورا توسط امام حسین(ع) و یاران باوفایش درسی بود برای تمام مسلمان که نماز در هر گونه شرایط از گردن انسان ساقط نمی‌شود.

وی تصریح کرد: وظیفه تمام مسلمین جهان است که از عاشورای حسینی و کربلا درس وفا، شجاعت، پایمردی، استقامت و مردانگی گرفته و برمبنای راه و مکتب حسینی قدم بگذارند و رستگار شوند.

شهردار قم افزود: معنویتی که از عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) انتظار داریم بدون نماز ثمره‌ای نخواهد داشت زیرا امام حسین(ع) در شرایط که تیر دشمن از هر طرف می‌آمد، نماز یعنی فرمان خداوند را به‌جا آورد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.k0x2yt0sxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خیلی هم خوب ولی هر نماز جعفر طیار نشه