> 57 اثر پژوهشی به جشنواره هفته پژوهش و فناوری قم ارسال شد | قم نیوز
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 2363

57 اثر پژوهشی به جشنواره هفته پژوهش و فناوری قم ارسال شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس كمیته شناسایی و تقدیر از پژوهشگران هفته پژوهش قم گفت: 57 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره پژوهشگران برتر هفته پژوهش این استان ارسال شده است.
57 اثر پژوهشی به جشنواره هفته پژوهش و فناوری قم ارسال شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد عبداللهی روز پنج شنبه با اعلام این مطلب افزود: ۲۱ اثر متعلق به پژوهشگران دستگاه اجرایی، ۲۲ اثر متعلق به بخش علوم انسانی و ۱۴ اثر متعلق به بخش فنی مهندسی، علوم پایه و پزشكی است.

وی با بیان اینكه استقبال خوبی از جشنواره پژوهشگران برتر صورت گرفته است، گفت: آثار رسیده در دو نوبت و توسط ۱۳ داور مورد ارزیابی قرار گرفته كه نتایج آن به ستاد اجرایی اعلام می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه پردیس اضافه كرد: آثار رسیده در گروه علوم انسانی توسط پنج داور و در گروه علوم پایه، فنی مهندسی و پزشكی توسط هشت داور بررسی شده است.

وی افزایش سقف زمانی فعالیتهای پژوهشی متقاضیان را از تفاوتهای جشنواره پژوهشگران برتر هفته پژوهش و فناوری امسال نسبت به دوره های گذشته دانست و افزود: در دوره های قبل فعالیتهای پژوهشی سه سال گذشته پژوهشگران مورد بررسی قرار می گرفت، ولی امسال با بررسی های انجام شده در كمیته شناسایی پژوهشگران برتر طول این دوره به چهار سال افزایش پیدا كرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.vd0iw6dmmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما