يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 23675

دومین دفتر همکاری‌های علمی پلیس و دانشگاه در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: دومین دفتر همکاری‌های علمی پلیس و دانشگاه با حضور فرمانده انتظامی استان قم و رییس دانشگاه قم در این دانشگاه افتتاح شد.
دومین دفتر همکاری‌های علمی پلیس و دانشگاه در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی با اشاره به اینکه علم بی عمل و عمل بدون علم به نتیجه نمی‌رسد گفت: در حقیقت دفتر همکاری‌های علمی پلیس و دانشگاه به دنبال برنامه ریزی و تعامل و تبادل مسائل علمی است و ارجاع پژوهش‌های علمی و از طرفی دیگر به دنبال جلب مشارکت علمی اساتید و دانشجویان است.

وی با اشاره به تحصیل ۸ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه قم اظهار کرد: نخستین دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی قم بوده و این دومین دفتری است که در سطح استان در دانشگاه قم ایجاد می‌شود، هر چند که تلاش‌هایی از طرف پلیس استان انجام شده بود ولی درایت و عنایت رئیس دانشگاه قم موجب شد که پیگیری‌های پلیس برای ایجاد دفتر همکاری‌های پلیس و دانشگاه سریع‌تر به نتیجه برسد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: با راه اندازی این دفتر، شرایط مناسب تری را برای تبادل اطلاعات و معلوماتی که پلیس نیاز دارد و از طرفی دیگر بسترهای امنیتی مناسب در دانشگاه برای دانشجویان ایجاد شده است.

مجتبایی ادامه داد: امیدواریم نتیجه این همکاری‌ها موجب ایجاد امنیت هر چه بهتر و بیشتر و فضایی امن و آرام برای دانشجویان باشد و فرصت مناسبی برای پشتیبانی از مقالات علمی و همچنین کارهای پژوهشی دانشگاه‌ها برای برنامه‌ها و فعالیت‌های پلیس باشد و از طرفی دیگر پلیس نیز بتواند از پشتوانه علمی بسیار غنی دانشگاه قم بیشترین استفاده را ببرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccpeqi.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما