دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب : 23676

برگزاری جشنواره فرهنگی حضرت علی اکبر (ع) در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره فرهنگی حضرت علی اکبر (ع) در قم در نیمه دوم خرداد ماه خبر داد.
برگزاری جشنواره فرهنگی حضرت علی اکبر (ع) در قم
به گزارش قم نیوز، روح الله رمضانی درباره برگزاری مراسم هفته جوان و جشنواره حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: همزمان با هفته جوان، اداره کل ورزش و جوانان قم جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و انتخاب جوانان بر‌تر قم در بخش‌های مختلف را برگزار می‌کند.

وی گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) انجام شده و پس از پایان ثبت نام کمیته‌های تخصصی کار ارزیابی افراد ثبت نام شده در جشنواره را انجام می‌دهند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: قرار است نفرات بر‌تر جشنواره تا دهم خرداد ماه مشخص شوند و سپس در هفته جوان با حضور مسئولان ارشد استان، جشن تجلیل از جوانان بر‌تر قم برگزار می‌شود.

رمضانی بیان کرد: در این جشنواره بخش ویژه تجلیل از کارمندان جوان نیز برگزار می‌شود و بر اساس معرفی مدیران کل ارگان‌ها، ۲ نفر از کارمندان جوان بر‌تر دستگاه‌های اجرایی شناسایی شده و به عنوان نفرات برگزیده در بخش ویژه جشنواره تجلیل می‌شوند.

وی عنوان کرد: مهلت ثبت نام در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به پایان رسید و این جشنواره در هفته جوان بعد از تعطیلات نیمه خرداد ماه با حضور مسئولان وزارت خانه برگزار می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم: ابراز کرد: جشن باشکوه روز جوان و جشنواره حضرت علی اکبر (ع) هر ساله در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم متولی برگزاری این جشنواره است.

رمضانی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با دستگاههای اجرایی استان انجام شده در حال برنامه ریزی جهت استفاده جوانان عزیز از خدمات دولتی از قبیل مشاوره رایگان، خدمات ورزشی و فرهنگی وبا تخفیف ویژه و بعضا رایگان در طول این هفته هستیم که بزودی سازو کار نحوه استفاده از این خدمات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd990x.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما