دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 23704

سود بالای بانک‌ها مشکلات متعددی را به همراه دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس خانه صنعت و معدن استان قم با اشاره به مشکل بانک‌ها در خصوص سرمایه در گردش گفت: سود بانک‌ها بسیار بالا است و همین امر نقش موثری در ایجاد مشکلات موجود در کشور دارد.
سود بالای بانک‌ها مشکلات متعددی را به همراه دارد
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل فراهانی در نشستی که با حضور استاندار و فعالان اقتصادی امروز در استانداری قم برگزار شد با اشاره به هفته صنعت و معدن اظهار کرد: باید با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت باید تلاش‌های خود را در باشکوه برگزار کردن این هفته به کار بگیریم.

وی با اشاره به بودجه موجود گفت: با توجه به بودجه‌ای که وضع شده است چیزی به دست صنایع نمی‌رسد در صورتی که به بخش واحدهای کارگری که نیروی انسانی بیشتری دارند کمک شود نتیجه بهتری به دست خواهد آمد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قم خاطرنشان کرد: بانک‌ها با سرمایه در گردش مشکل دارند، سود بانک‌ها بالا است و این امر کار را دشوار ساخته است و مشکلات بخش‌های مختلف باید بررسی و رسیدگی شوند و همه تلاش‌ها نیز باید در راستای کاهش آنها باشد.

فراهانی با بیان اینکه بحث اشتغال همواره وجود دارد تصریح کرد: گرچه با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنیم، اما بسیاری از واحدهای صنعتی به نیروی کار نیاز دارند و از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برند.

وی همکاری دانشگاه با بخش صنعت را یکی از راهکارهای مبارزه با بیکاری عنوان و بیان کرد: افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند تمایلی برای حضور در واحدهای تولیدی ندارند در حالی که همه تلاش‌ها باید در راستای همکاری دانشگاه و صنایع باشد تا بدین طریق نیروی فارغ التحصیل پس از اتمام درس مشغول به کار شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjed0.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما