چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 23717
رییس شبکه عربی الولایه:

شیعیان باید چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند

قم نيوز : قم نیوز: رییس شبکه عربی الولایه (بخش عربی زبان شبکه جهانی ولایت) گفت: پیروان مکتب اهل بیت (ع) باید چهره واقعی اسلام ناب محمدی(ص) را با تکیه بر آموزه های مکتب تشیع به بشریت نشان دهند.
شیعیان باید چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی کورانیˈ سه شنبه شب در مراسم چهارمین سالگرد تاسیس شبکه جهانی ولایت در قم افزود: متاسفانه وهابیون تکفیری چهره ای خشن و ضد انسانی از مکتب والای اسلام را به جهانیان نشان داده اند که این معضل باید اصلاح شود.

وی با اشاره به جایگاه علمی و معنوی شهر قم، وجود دهها مرکز علمی و پژوهشی و انتشار هزاران جلد کتاب دینی و مذهبی در این خطه مقدس را مورد توجه قرار داد و گفت: وب سایت ها و شبکه های ماهواره ای بسیاری در دفاع از مکتب تشیع و رد شبهات وهابیت باید راه اندازی شود.

رییس شبکه عربی الولایه با اشاره به گستردگی مخاطبان این شبکه در کشورهای مختلف جهان و تولید برنامه های متنوع دینی و مذهبی، اظهار داشت: بهره مندی از اساتید برجسته و کارشناسان خبره حوزوی و پخش زنده برنامه ها و برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با بینندگان از ویژگی های برجسته شبکه جهانی ولایت است.

وی راه اندازی بخش عربی شبکه ولایت را اقدامی مهم و تاثیرگذار در جذب مخاطبان و تحقق اهداف متعالی این شبکه دانست و گفت: امیدواریم با توکل بر خداوند متعال هرچه بیشتر و بهتر بتوانیم در مسیر اثبات حقانیت تشیع و مقابله با شبهه افکنی دشمنان به ویژه در مساله مهدویت برنامه ریزی و اقدام کنیم.

مراسم چهارمین سالگرد تاسیس شبکه جهانی ولایت با حضور آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید و جمعی از اعضای جامعه مدرسین و اساتید و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد.

این شبکه در جهت تثبیت و تحکیم بنیان های فکری و عقیدتی شیعیان در سرتاسر جهان و پاسخگویی به شبهات و دفاع از مکتب والای تشیع، تحت اشراف آیت الله مکارم شیرازی در تیرماه سال ۱۳۸۹ تاسیس و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjaae8.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما