چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 23761

سخنرانی دادستان کل کشور در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات قم با اشاره به سخنرانی دادستان کل کشور در حرم حضرت معصومه(س) گفت: روز ۱۵ خرداد ساعت ۱۰ در میدان روح‌الله مردم قم ادای احترامی به امام خمینی (ره) کرده و سپس در این مراسم شرکت می‌کنند.
سخنرانی دادستان کل کشور در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سایر ارگان‌ها به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد با اشاره به اینکه برنامه اعزام کاروان مردم استان قم برای حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است اظهار کرد: مردم قم در آن روز‌ها پذیرای مهمانان سراسر کشور هستند که که قبل یا بعد زیارت حرم امام خمینی (ره) به قم سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم بسیار مفصلی در مسجد اعظم قم در شب ۱۴ خرداد برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: مراسم شب ۱۵ خرداد نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد: روز ۱۵ خرداد ساعت ۱۰ در میدان روح‌الله مردم قم ادای احترامی به امام خمینی (ره) می‌کنند و سپس شرکت کنندگان به سمت حرم مطهر حضرت معصومه حرکت می‌کنند.

لطفی با اشاره به اینکه محسنی اژه‌ای در روز ۱۵ خرداد در حرم حضرت معصومه(س) سخنرانی می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این مراسم نیز همچون مراسم سال‌های گذشته به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcizyar.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما