پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 23802

حضور علیزاده در دور پایانی انتخابی بازی‌های آسیایی اینچئون

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم حضور هادی علیزاده پورنیا در دور پایانی انتخابی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد.
حضور علیزاده در دور پایانی انتخابی بازی‌های آسیایی اینچئون
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: چشم امید کشتی قم به درخشش هادی علیزاده پورنیا تنها نماینده کشتی استان قم در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان است و امیدواریم وی بتواند با رسیدن به بالا‌ترین سطح آمادگی جسمانی، نماینده کشورمان در بازی‌های آسیایی شود.

وی گفت: علیزاده در مسابقات کشتی جهانی تهران برابر حریفی از کره جنوبی پیروز شد اما برابر آرسن جلفلکیان کشتی گیر نامدار ارمنی شکست خورد با این حال وی می‌تواند با به دست آوردن شرایط آرمانی نفر نخست وزن خود در ترکیب تیم ملی شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: وی در وزن ۷۵ کیلوگرم رقیب سختی به نام فرشاد علیزاده فرنگی کار تهرانی دارد البته در دور پایانی مسابقات انتخابی حریفان دیگری نیز در این وزن حضور پیدا می‌کنند اما بدون شک علیزاده پورنیا توانایی و تجربه کافی برای کسب دو بنده تیم ملی را دارد.

حلوایی بیان کرد: فرشاد رستمی کیا از خوزستان و یوسف اخباری از تهران در کنار هادی علیزاده و فرشاد علیزاده رقابت می‌کنند و مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای ۲۹ و ۳۰ خردادماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هادی علیزاده سال گذشته در مسابقات جهانی مجارستان دچار آسیب دیدگی شدیدی شد به طوری که کار وی به عمل جراحی کشید و وی در نتیجه با دوری از میادین، آمادگی آرمانی خود را از دست داد.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: امیدواریم علیزاده پورنیا در دور پایانی انتخابی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی آمادگی و اعتماد به نفس کامل را داشته باشد و با کسب قهرمانی دور انتخابی برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب مدال از این مسابقات برگزیده شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewv8w.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما