جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : 23827

اجرای نهضت آسفالت قم معطل شرکت‌های حفار نمی‌ماند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به عدم همکاری برخی از شرکت‌های حفار در اجرای پروژه‌های خود گفت: باید پیگیری لازم صورت گرفته و نامه‌نگاری انجام شود و شرکت‌های حفار باید بدانند که برای آسفالت معابر در سال ۹۳ معطل هیچ شرکتی نمی‌مانیم.
اجرای نهضت آسفالت قم معطل شرکت‌های حفار نمی‌ماند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در جلسه شورای معاونان شهرداری قم با اشاره به اینکه این جلسات با هدف تبادل افکار و نظرات برگزار می‌شود، اظهار کرد: در هر کدام از این جلسات باید محوریت یک معاونت مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت معابر تاکید کرد: باید نهضت آسفالت با جدیت دنبال شده و از فرصت موجود در فصل گرما نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

شهردار قم با اشاره به عدم همکاری برخی از شرکت‌های حفار در اجرای پروژه‌های خود تاکید کرد: باید پیگیری لازم صورت گرفته و نامه‌نگاری انجام شود و شرکت‌های حفار باید بدانند که در آسفالت معابر در سال ۹۳ معطل هیچ شرکتی نمی‌مانیم.

وی تصریح کرد: اگر شرکت‌های حفار در مدت مشخص شده نسبت به انجام تعهدات خود عمل نکردند باید عملیات آسفالت انجام شود.

دلبری همچنین به اهتمام مناطق درباره نهضت آسفالت شوارع اصلی تاکید کرد و گفت: البته مناطق نیز باید اطلاع‌رسانی را در خصوص اجرای این نهضت به مردم داشته باشند.

شهردار قم همچنین ضرورت توجه به نظم در اجرای امور را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ نظم و انضباط باید در همه بخش‌های شهرداری حاکم باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzwb5.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما