دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : 23957

حضور جوانان در فضای مجازی سبب آلوده شدن آنان به گناه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه سرچمشه گفت: بسیاری از جوانان در فضاهای مجازی مانند فیس بوک حضور دارند که این عمل آنها به نوعی منحرف شدن از مسیر درست زندگی است و پس از قدم زدن در این مسیر هر روز آلوده تر به گناه می شوند.
حضور جوانان در فضای مجازی سبب آلوده شدن آنان به گناه می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد رضا زائری شب گذشته در مراسم رونمایی از کتاب پنجره های تشنه که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد با اشاره به اینکه تاریخ به دو بخش تقسیم می شود اظهار کرد: یک بخش از آغاز خلقت تا پیش از حادثه کربلا و بخش دیگر پس از حادثه کربلا تا زمان قیامت است.

مدیر موسسه سرچمشه افزود: یاری رساندن به امام حسین (ع) و اتفاقات روز عاشورا از روزهای نخست خلقت جهان تا اخرین روز خلقت وجود داشته و دارد که اتفاق به نوعی به معنای زنده نگه داشتن اسلام است.

حجت الاسلام زائری با اشاره به اینکه پس از امام حسین (ع) هیچ کس شعار یاری رساندن به امام حسین و هل من ناصر ینصرونی سر نداد عنوان کرد: پس از شهادت این امام بزرگوار افراد مختلفی با شعار کیست که یاد ام حسین (ع) را زنده دارد سر دادند که امروز شاهد این هستیم که با توجه به اتفاقات تاریخ پس از اتفاق کریلا یاد و نام ایشان در سرار جهان منتشر شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شاهد این هستیم که بسیاری از افراد به وسیله اتفاقاتی که در ایام محرم و صفر برایشان اتفاق افتاده است عاشق و ارادتمند این امام بزرگوار شده اند و هرساله سعی در بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری این امام بزرگوار دارند.

مدیر موسسه سرچشمه با اشاره به اینکه برخی از افراد تنها در ایام ماه محرم و صفر از گناه دوری می کنند عنوان کرد: برخی از افراد به وسیله اتفاقاتی که برایشان اتفاق می افتد به امام حسین (ع) اعتقاد پیدا می کنند و برای همیشه از گناه دوری می کنند که این عمل به معنای احترام گذاشتن به امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد را خداوند تنها به عنوان یاری دهنده امام حسین (ع) خلق کرده است که امیدواریم ما نیز یکی از یاری دهندگان این امام بزرگوار باشیم.

حجت الاسلام زائری با انتقاد از حضور برخی جوانان در فضای مجازی عنوان کرد: بسیاری از جوانان در فضاهای مجازی مانند فیس بوک حضور دارند که این عمل آنها به نوعی منحرف شدن از مسیر درست زندگی است و پس از قدم زدن در این مسیر هر روز آلوده تر به گناه می شوند.

وی بیان کرد: انسان ها باید سعی کنند در مسیر احیای اجتماع گام بردارند که برای تحقق این تنها باید پیرو دستورات الهی و ائمه اطهار (ع) باشیم.

مدیر موسسه سرچشمه خاطر نشان کرد: اگر حدیث و روایتی در مجالس بیان شود به معنای احیای اسلام است البته این در حالی است که پس از اتفاق روز عاشورا تاریخ احیا شد.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به امام حسین (ع) سازنده راه مسلمانان است عنوان کرد: اعتقاد به امام حسین (ع) به نوعی راهنما و هدایت کننده انسان ها است که در جامعه امروزی جوانان می توانند از این سرمایه ارزشمند بهره مند شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfe1d0.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما