سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 24080

حوادث آتش نشانی هفته جاری در قم 11 کشته و مجروح داشت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از 2 فوتی و 9 مصدوم در حوادث آتش نشانی ابتدای هفته در این استان خبر داد.
حوادث آتش نشانی هفته جاری در قم 11 کشته و مجروح داشت
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری گفت: در حوادث هفته جاری قم ۲۲ مورد حریق، ۲۰ مورد ایمن سازی و چهار مورد نجات انجام شد و همچنین این حوادث ۲ فوتی و ۹ مصدوم برجای گذاشت.

وی گفت: حریق‌های بوقوع پیوسته شامل ۹ مورد ضایعات، یک مورد حریق خودروی خاور، یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق پیک نیک، ۲ حریق تابلو برق، یک حریق کارگاه نجاری، یک حریق انبار مواد غذایی که منجر به مصدوم شدن سه نفرشد و حریق مغازه باطری سازی با سه مصدوم می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم عنوان کرد: ایمن سازی های انجام شده شامل ۶ مورد رها سازی گربه، ۲ مورد رهاسازی سگ، یک مورد صید موش صحرایی، یک مورد صید مار، ۲ مورد پاره شدن کابل برق، یک مورد سقوط تیر برق، یک مورد معلق ماندن تابلوی تبلیغاتی یک فروشگاه، یک مورد نشت بنزین و ۲ مورد قطع آژیر می‌شود.

وی بیان کرد: نجات های انجام شده شامل یک مورد آسانسور، یک مورد اقدام به خودکشی و یک مورد تصادف سواری پژو با خاور که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن ۲ نفر شد می‌شود.

جعفری گفت: از صبح روز ۱۴ خردادماه یک اکیپ عملیاتی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شده و یک اکیپ هم در کیلومتر ۴۵ جاده قم - تهران مستقر می‌شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzz0x.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما