چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 24086

امام خمینی(ره) مسیر انقلاب را در رضایت خدا می‌دانست

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) مسیر انقلاب را در رضایت خدا می‌دانست، گفت: براین اساس شاهد این هستیم که هنوز مردم پیرو خط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران هستند.
امام خمینی(ره) مسیر انقلاب را در رضایت خدا می‌دانست
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر با اشاره به اینکه حرکت امام خمینی (ره) ادامه دهنده حرکت رسول اکرم (ص) است اظهار کرد: پس از بعثت رسول اکرم (ص) دین اسلام به عنوان آخرین دین معرفی شد که پس از آن امام خمینی (ره) در قرن ۱۴ تلاش کرده اند راه و مسیر ایشان را ادامه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: حرکت امام خمینی (ره) با خضوع و خشوع کامل و در مسیر الهی بود که از روزهای نخستی که سعی در نجات مردم از زیر سلطه استکبار داشتند در همه حال به یاد خداوند بودند و برای رضایت ایشان تلاش می کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه حرکت انقلابی امام خمینی (ره) یک حرکت خارق العاده بود عنوان کرد: امام خمینی (ره) از همان سال ۱۳۴۱ که مبارزه علیه رژیم سلطنتی شاه را آغاز کرده اند بسیاری از افراد حرکت ایشان را قبول نداشتند و فعالیت های ایشان را تائید نمی کردند اما پس از پیروزی انقلاب همه دنیا از این پیروزی شگفت زده و انگشت به دهان مانده بودند.

حجت الاسلام آتش زر خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در همه حال یاران و دوست داران خود را کودکان در گهواره می دانستند و امروز شاهد این هستیم که همان کودکان در گهواره راه ایشان را ادامه می دهند و در همه حال پیرو خط رهبری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شهادت فرزند امام خمینی در سال ۱۳۵۶ عنوان کرد: پس از شهادت فرزند ایشان حرکت عظیمی توسط مردم ولایتمدار ایران آغاز شد که هیچ تحلیل گری گمان نمی کردند این حرکت مردم روزی منجر به پیروزی انقلاب ایران شود البته این در حالی است که ایران سال ها زیر سلطه رژیم شاهنشاهی و کشورهای غربی بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مردم پیروزی انقلاب ایران را مدیون حرکت خالصانه امام خمینی (ره) می دانند زیرا که ایشان هیچ گاه رضایت به غیر از خداوند را در نظر نداشتند و در همه حال سعی داشتند در مسیر رضایت پروردگار گام بردارند.

حجت الاسلام آتش زر بیان کرد: در طول تاریخ مشاهده می کنید که برای هیچ انقلابی مانند انقلاب ایران توطئه و دسیسه چینی نشده است البته این در حالی است که دشمنی های در ایران نیز توسط افراد ضد انقلابی نیز شکل گرفته و می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در حال حاضر ۲۵ سال از سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می گذرد اما شاهد این هستیم که هنوز مردم پیرو خط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران هستند و هنوز با گذشت این سال ها رهبری محبوب برای ایران و دیگر کشورها محسوب می شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmye8.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما