قم نيوز : قم نیوز: باشگاه آبادگران قم از پرداخت دستمزدها و حقوق بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان این باشگاه تا پایان خرداد ماه خبر داد.
پرداخت دستمزدهای بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان آبادگران
به گزارش قم نیوز، بعد از قطعی شدن صعود تیم فوتسال بانوان آبادگران به مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور مدیریت باشگاه آبادگران قم اعلام کرده است که تا اواخر خرداد تسویه حساب مربوط به این تیم صورت می‌گیرد.

این در حالی است که مدیران این باشگاه بعد از دستیابی به دستاورد بزرگ نایب قهرمانی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور و به دنبال آن کسب جواز صعود به لیگ دسته اول این رشته در سال جاری، قصد حمایت جدی از تیم بانوان برای حضور در لیگ دسته اول را دارند.

حتی طباطبایی مدیرعامل این باشگاه رسما اعلام کرده است که به هیچ عنوان امتیاز تیم فوتسال بانوان آبادگران به فروش نمی‌رسد و واگذار هم نمی‌شود و این باشگاه در حال رایزنی با مجموعه‌های داخل استان قم برای سرمایه گذاری بر روی این تیم است.

این در حالی است که تیم فوتسال بانوان آبادگران قم رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را با کسب مقام نایب قهرمانی به پایان رساند و بدین ترتیب موفق به کسب مجوز صعود به بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور شد.

با پایان رقابت ۳۲ تیم در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور در فصل ۹۳- ۱۳۹۲ سرانجام تیم‌های فوتسال بانوان آبادگران قم و جنوب شرق تهران به دیدار نهایی رسیدند و هر دو تیم در شرایطی کاملا نزدیک به هم و تقریبا برابر به دنبال کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

بر همین اساس دو تیم با تمام توان و با استفاده از بهترین بازیکنان خود به تشخیص مربیان در روزهای پایانی اردیبهشت ماه در سالن کارگران قم به مصاف یکدیگر رفتند و یک بازی زیبا و جذاب را برابر دیدگان بانوان علاقمند به فوتسال که در سالن فوتسال مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران حضور داشتند به نمایش گذاشتند.

این بازی با توجه به اینکه تیم فوتسال بانوان آبادگران قم به سبب میزبانی قصد داشت با تمام توان برای قهرمانی تلاش کند و همچنین فوتسالیست‌های تیم جنوب شرق تهران نیز توانسته بودند نتایج خوبی در دیدارهای قبلی کسب کنند بسیار حساس بود.

بانوان فوتسالیست تیم آبادگران قم خوب می‌دانستند که کسب پیروزی در این دیدار آنها را به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها می‌رساند بازی خوبی برابر تیم جنوب شرق تهران انجام دادند ولی در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر ۳ به سود تیم جنوب شرق تهران تمام شد و آبادگران قم به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

فوتسالیست‌های تیم آبادگران قم در این دیدار تمام توان خود را به کار گرفتند تا بتوانند تیم جنوب شرق تهران را شکست بدهند اما در پایان اشک‌های سرپرست این تیم نشان داد که از صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور راضی هستند.

هشت تیم در مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها به مدت یک هفته در قم با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت تیم‌های جنوب شرق تهران، آبادگران قم، پرنیان رودسر و پیروزی کامیاران کردستان در مکان‌های اول تا چهارم ایستادند و راهی لیگ دسته اول کشور شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaw6nu.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما