دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 24226

گلزار شهدای دفاع‌مقدس فردا در قم غباروبی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: گلزار شهدای دفاع مقدس فردا و در جریان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم غباروبی می‌شود.
گلزار شهدای دفاع‌مقدس فردا در قم غباروبی می‌شود
به گزارش قم نیوز، روح الله رمضانی درباره برگزاری برنامه های هفته جوان در قم اظهار کرد: برنامه هایی را با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و تشکل های مردم نهاد در دست اجرا داریم و هدف ما بر این است که تمام برنامه های مرتبط با جوانان به تشکل های جوانان واگذار شود.

وی گفت : جوانان باید نقشی تاثیرگذار در فعالیت های اجتماعی مرتبط با خود ایفا کنند و عزم اداره کل ورزش و جوانان بر این امر استوار است که جوانان کمک حال دستگاه های اجرایی استان باشند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: به مناسبت هفته جوان نمایشگاهی را در بوستان هاشمی برگزار می‌کنیم و برنامه های دیگری در هفته جوان نیز از جمله جشن ازدواج جوانان و دیدار با خانواده شهدا انجام داده‌ایم.

رمضانی بیان کرد: گلزار شهدای دفاع مقدس فردا در قم غباروبی می‌شود ضمن این که مراسم غباروبی گلزار شهدای علی بن جعفر نیز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) این فرصت را ایجاد کرده‌ایم که جوانان علاقمند و واجد شرایط تقدیر این جشنواره خودشان در سامانه مربوطه ثبت نام کنند و سپس کمیته های داوری در زمینه های مختلف در مورد گزینش برترین ها قضاوت می‌کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: سامانه ستاد اوقات فراغت استان قم qomfaraghat.ir به نشانی نیز به زودی فعال و راه اندازی می‌شود و فضای مناسبی در اختیار خانواده ها برای بررسی فضای اوقات فراغت جوانان ایجاد می‌کند.

رمضانی خاطرنشان کرد: طرح پژوهشی وضعیت سنجی در عرصه مسکن ، ازدواج ، اشتغال و دیگر زمینه های مرتبط با جوانان در دست انجام است و با پایان این طرح، دستگاه های مرتبط با موضوع جوانان می توانند از نتایج آن استفاده کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfv0d0.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما