سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 24241

بیشترین حملات دشمنان متوجه ولایت فقیه است

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: طراحی‌هایی برای آسیب وارد کردن طی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان شده و بیشتر ضربه‌ها هم بر روی عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه متمرکز شده است.
بیشترین حملات دشمنان متوجه ولایت فقیه است
به گزارش قم نیوز، محمدنبی حبیبی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: کسانی که در شرایط سال‌های ۱۳۴۱ به بعد حضور ذهنی و سیاسی داشته‌اند کاملاً می‌دانند که رژیم شاه در آن زمان دو کار مهم انجام می‌داد؛ نخست اینکه با ددمنشی با همه مبارزان درگیر بود ولی در عین حال همین رژیم قلدر نوکری‌های عجیب و بی سابقه‌ای در مقابل آمریکا داشت.

وی افزود: کار به جایی رسیده بود که به قول شهید مطهری اعلامیه و منبر و سخنرانی اثری نداشت و توصیه وی به عنوان عضو شورای روحانیت موتلفه این بود که باید چند نفر از سران رژیم شاه به خاک افکنده شوند تا جو رعب و یأس شکسته شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رژیم شاه لایحه کاپیتولاسیون را به مجلس برد گفت: قائل شدن مصونیت برای مستشاران آمریکایی در ایران و نیز قرار دادن حق توحش در فهرست حقوق آنها به دلیل کار در داخل کشور ما از جمله اقداماتی هستند که موجب تحقیر ملت ایران شدند.

وی ادامه داد: مردم در مقابل این همه دیکتاتوری و نوکری شاه در مقابل غرب ایستادگی کردند و حماسه ۱۵ خرداد را رقم زدند؛ در آن روز دژخیمان شاه بی‌هدف به سوی مردم شلیک می‌کردند و به کسی رحم نداشتند.

حبیبی با بیان اینکه پس از رهنمود شهید مطهری برای به خاک افکندن برخی سران رژیم، حزب موتلفه جلسه‌ای ۱۸ ساعته تشکیل داد عنوان داشت: بعد از استفتاء از آیت‌الله میلانی، طی عملیات بدر، گلوی توهین کننده به مرجعیت را هدف گلوله قرار دادند و شهید بخارایی هم در دادگاه همین مسئله را عنوان کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: این حزب در طول سال‌ها فعالیت خود ثابت کرده است که همواره به دنبال مرجعیت شیعه حرکت می‌کند و همان نوع تبعیتی که از امام راحل را داشت امروز هم مشاهده می‌شود و با همان درجه از رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کنیم و این مسئله را واجب شرعی می‌دانیم و به ذهنمان هم خطور نکرده که این تبعیت چه هزینه‌ای دارد.

وی افزود: شهدای گرانقدری همچون باهنر، آیت‌الله مطهری، آیت‌الله انواری، بخارایی، امانی و ... از حزب موتلفه به انقلاب تقدیم شده‌اند و در سال‌های اخیر اعضایی همچون عسکراولادی را هم از دست داده‌ایم.

حبیبی به دغدغه‌های فرهنگی موتلفه اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تغییر همه نظام‌های فرهنگی، عقیدتی، معرفتی و اخلاقی و حتی سبک زندگی اسلامی در داخل ایران است و می‌خواهد الگوهای غربی را جایگزین کند و در این میان ۳ هزار کانال ماهواره‌ای در حال فعالیتند ولی آنچه مایه تعجب ماست که چطور در داخل کشور مواد لبنی استاندارد لازم دارند ولی مسائل فرهنگی نباید چنین باشند و سخنانی گفته می‌شود که مایه خوشحالی دشمن است؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوم خرداد می‌گفت لازم نیست پسوند ارشاد اسلامی در این وزارتخانه وجود داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی جریان تکفیری را هم از دیگر مشکلات حال حاضر دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: بیکاری، گرانی و تورم هم جزو مشکلات داخلی ما محسوب می‌شود و موتلفه از ۱۲ سال پیش اینگونه مسائل را بیان کرده است.

وی با بیان اینکه صدای پای فتنه باز هم شنیده می‌شود گفت: برخی به دنبال پاک کردن صورت مسئله فتنه هستند؛ فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات شروع شد و هنوز هم آتش زیر خاکستر است؛ طراحی‌هایی برای آسیب وارد کردن طی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان شده و بیشتر ضربه‌ها هم بر روی عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه متمرکز شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccsiqi.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما