شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 24437

برپایی اردوی آماده‌سازی صبا در مرز ایران و ترکیه

قم نيوز : قم نیوز:‌قائم‌مقام باشگاه صبای قم از برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در مرز ایران و ترکیه خبر داد.
برپایی اردوی آماده‌سازی صبا در مرز ایران و ترکیه
به گزارش قم نیوز، مجتبی رمضان‌بیگی اظهار کرد: بر اساس درخواست کادر فنی برای برگزاری اردوی آماده سازی و حضور قدرتمند در چهاردهمین دوره لیگ برتر اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در منطقه چالدران آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی گفت: قرار است کاروان تیم فوتبال صبای قم از ۲۷ خرداد در کمپ چالدران در مرز ایران و ترکیه استقرار پیدا کند و حدود ۱۰ روز در این منطقه به انجام تمرینات آماده سازی بپردازد.

قائم‌مقام باشگاه صبای قم افزود : تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از روز شنبه هفدهم خرداد ماه شروع شد و پس از تعطیلی تمرین صبا در روزهای پنج شنبه و جمعه ، صبا تا بیست و ششم خرداد تمریناتش را ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار و سپس قم را به مقصد آذربایجان غربی ترک می‌کند.

رمضان بیگی تصریح کرد: خوشبختانه در بازه نقل و انتقالات پیش فصل فعالیت خوبی داشته‌ایم و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر جذب کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان ادامه تمرینات صبا پس از بازگشت به قم در ورزشگاه هلال احمر برگزار می‌شود البته کادر فنی درخواست اردوی خارجی را هم داده است که در این مورد هیئت مدیره باشگاه تصمیم گیری می‌کند.

قائم‌مقام باشگاه صبای قم عنوان کرد: در اردوی صبا در آذربایجان غربی همه بازیکنان صبا شامل از نفرات تازه وارد و نفراتی که از فصل گذشته قرارداد داشته یا قراردادشان را تمدید کرده‌اند حاضر هستند و زیر نظر صمد مرفاوی ، ساکت الهامی و ناصر بختیاری زاده برنامه های بدنسازی خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjaxe8.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما