دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 24500

حضور ۶ تیم از قم در لیگ‌ کاراته کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته قم با بیان اینکه ۶ تیم قمی در بخش‌های مختلف در مسابقات لیگ‌های کاراته کشور شرکت می‌کنند گفت: امیدواریم حامی مالی تیم بانوان کاراته قم امسال نیز از کاراته بانوان حمایت کند.
حضور ۶ تیم از قم در لیگ‌ کاراته کشور
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار کرد: فدراسیون کاراته کشورمان یازدهم تیرماه به عنوان آخرین فرصت برای ثبت‌نام تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید لیگ‌های کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور اعلام کرده و نمایندگان قم نیز باید تا تاریخ مقرر اعلام آمادگی کنند.

وی گفت : سال گذشته تیم های شهید احمدلو ، شهید بیطرفان ، تجهیزات رزمی سامکوه و صنایع شهاب گازسوز را در لیگ های پایه ، آذرخودرو را در سوپرلیگ بزرگسالان و صنایع شیر ژال را در سوپر لیگ بانوان به نمایندگی از قم داشتیم که امیدواریم تمام این ۶ تیم در مسابقات فصل جدید حضور داشته باشند.

رئیس هیئت کاراته قم افزود: تیم صنایع شیر ژال که برای نخستین بار در سوپر لیگ بانوان شرکت کرد ، نتایج متوسطی گرفت و امیدواریم حامی مالی این تیم امسال نیز از کاراته بانوان حمایت کند زیرا در بخش بانوان نیاز به فعالیت بیشتر هستیم و حضور یک تیم سوپر لیگی در بخش بانوان در قم ، نقش مهمی در رشد کاراته بانوان قم دارد.

عابدی بیان کرد: شرایط سنی و وزنی تیم های شرکت کننده در لیگ‌های کاراته اعلام شده است و بر این اساس بخش کومیته رده سنی بزرگسالان در رده سنی ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود و در رده سنی جوانان موسوم به لیگ آینده‌سازان ویژه رده‌های سنی ۱۶ و ۱۷ سال انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: در لیگ کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان که با نام لیگ جوانه‌ها به برگزار می‌شود کاراته‌کاهای رده‌های سنی ۱۳ تا ۱۵ سال شرکت می‌کنند در حالی که در سال ۹۲ تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم و صنایع شهاب گازسوز قم قهرمان و نایب قهرمان آن شدند.

رئیس هیئت کاراته قم تصریح کرد: رقابت‌های بخش کاتا در رده سنی بزرگسالان با حضور کاراته‌کاهای دارای سن حداقل ۱۶ سال برگزار می‌شود و مسابقات کاتا رده جوانان با عنوان لیگ آینده‌سازان با شرکت کاراته‌کاهای حداقل دارای سن ۱۴ سال انجام می‌شود ضمن این که در لیگ جوانه‌ها حداقل سن ۱۰ سال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawmnu.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما