قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه در عرصه سینما و تئاتر باید موازین دینی و شرعی رعایت شود، گفت: باید مسئولان فرهنگی کشور در حوزه‌های مختلف نظر علما و مراجع را جویا شوند.
مسئولان ارشاد در ساخت برخی فیلم‌ها نظر مراجع تقلید را جویا شوند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فشار گروهکهای تروریستی در منطقه اظهار کرد: باید برای مقابله و از بین بردن این گروهک‌ها در منطقه فکر اساسی شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ یکی از موضوعات بسیار تأثیرگذار در جامعه اسلامی است تصریح کرد: باید مسئولان فرهنگی که در حوزه خود فعالیت‌های خوبی داشته‌اند در جای خود باقی بمانند زیرا این موضوع ممکن است سبب آشفتگی فضای مدیریت فرهنگی کشور شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه در عرصه سینما و تئاتر باید موازین دینی و شرعی رعایت شود خاطرنشان کرد: باید مسئولان فرهنگی کشور در حوزه‌های مختلف نظر علما و مراجع را جویا شوند.

آیت‌الله سعیدی گفت: در تریبون‌های شخصی باید از مطالبی که سبب تحریک مردم می‌شود پرهیز کرد، باید در این زمینه‌ها الگوی خود را مقام معظم رهبری بدانیم و در این عرصه بر اساس رهنمودهای ایشان فعالیت کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzmni.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما