جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 24625

کسب یک مدال نقره و ۴ برنز توسط بانوان رزمی کار قم

قم نيوز : قم نیوز: بانوان رزمی‌کار قم در مسابقات رزمی بانوان کشور در سبک پرشین وان که به میزبانی تهران برگزار شد یک نقره و ۴ برنز کسب کردند.
کسب یک مدال نقره و ۴ برنز توسط بانوان رزمی کار قم
به گزارش قم نیوز، بانوان رزمی‌کار قم در مسابقات کشوری پرشین‌وان موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ این دوره از پیکارها شدند.

در مسابقات رزمی بانوان کشور در سبک پرشین وان که به میزبانی تهران برگزار شد، معصومه ترابیان در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم رده سنی جوانان به مقام سوم دست یافت تا قم را صاحب نخستین مدال از این رقابت‌ها کند.

در رده سنی بزرگسالان سمیه اسماعیل‌زاده ته کاروان اعزامی قم به این مسابقات را به دست آورد و در وزن منهای ۶۷ نایب قهرمان شد و به نوعی خوشرنگ ترین مدال بانوان قم را به دست آورد.

در رده سنی بزرگسالان سمانه یوسف‌زاده در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم به مقام سوم و مدال برنز رسید وسارا یوسف‌زاده در وزن منهای ۵۷ نیز با همین عنوان به کار خود خاتمه داد.

آخرین مدال تیم رزمی بانوان قم در سبک پرشین وان مسابقات رزمی بانوان کشور را محبوبه کلهری در وزن منهای ۶۰ به دست آورد تا در مجموع، تیم اعزامی قم با یک مدال نقره و ۴ مدال برنز به کار خود خاتمه داد.

بانوان قمی گرچه از دستیابی به مدال طلای این مسابقات محروم شدند اما درخشش آن‌ها در این مسابقات نشان داد، قم در زمینه ورزش‌های رزمی بانوان در مسیر موفقیت و رشد قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwqar.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما